fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך תחתונים מסין קשורים לישיבת מועצת העיר במוצקין?

חדר המליאה הפך ביום רביעי שעבר לזירת התגוששות בין ראש העירייה צורי לחבר המועצה פדידה. הרקע: שאלת מינויו של פדידה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה
מועצת עיר קרית מוצקין (צילום: דורון גולן)
מועצת עיר קרית מוצקין (צילום: דורון גולן)

ישיבת מועצת העיר בקרית מוצקין שהתקיימה ביום רביעי שעבר הפכה לזירת התגוששות בין ראש העירייה חיים צורי לבין חבר מועצת העיר יוסי פדידה.

הסערה פרצה כשעלה נושא מועמדותו של פדידה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה. כשעלתה ההצעה להצבעה אמר צורי, כי נגד פדידה עומדים אישומים שונים. צורי אמר כי הוא עצמו מתנגד למינוי של פדידה. פדידה לא נשאר חייב והשיב כי האישומים נגדו הם תולדה של עבודתו הציבורית ונובעים מנקמנותו של ראש העירייה.

מועצת עיר קרית מוצקין (צילום: דורון גולן)
מועצת עיר קרית מוצקין (צילום: דורון גולן)

"אתה בעצם סוחר שמביא תחתונים מסין", אמר צורי לפדידה ופנה לחברי המועצה: "לדעתי הוא אחד המושחתים הגדולים שהיו בוועדה לבינוי ערים". פדידה השיב: "יש לנו ראש עיר שחברים שלו אומרים, לא אני, שהוא אחד המושחתים הגדולים ביותר במדינה".

מנקודה זו התלהטו הרוחות רק התלהטו.

צורי לפדידה: "אתה שקרן".

פדידה: "אני אגרור אותך ואת אשתך לבית המשפט".

צורי: "אתה מושחת שעוד לא היה כמוך".

פדידה: "אני מייבא תחתונים, מתעסק בעסקים, לא גונב. אתה גונב. … ביקש שאאשר לו פרגולה".

צורי: "אתה רמאי, לקחת לו את הכסף ולא אישרת לו".

פדידה: "אתה ודפנה חיים מהפוליטיקה, מרוויחים 800 אלף שקל בשנה… אני נותן ייעוץ לעוד חברות. אני לא גנבתי כסף מהקופה, אתה גנבת".

צורי: "אתה קיבלת שוחד".

פדידה: "על זה אתה תלך לבית משפט. מעולם לא נתתי ייעוץ כשהייתי יו"ר ועדה".

צורי: "כשהיית חבר וועדה".

פדידה: "אני תובע אותך על הוצאת דיבה, אני מקווה שזה יהיה הדדי".

בסופו של הדיון מועמדותו של פדידה לא אושרה על ידי מועצת העיר. לאחר שגם שני חברי האופוזיציה אבי רוטמן ואתי אשור סירבו להיות חברים בוועדה, התקבלה מועמדותו של חבר הקואליציה, יוסי מרקוביץ'.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות