fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך זה שבכרמיאל אין מלון אחד לרפואה?

משה קונינסקי. צילום - אלכס הובר
משה קונינסקי (צילום: אלכס הובר)

בתי המלון של משה קונינסקי.

משה קונינסקי. צילום - אלכס הובר
משה קונינסקי. צילום – אלכס הובר

המועמד לראשות העירייה מתכוון לשנות את המצב

 

המועמד לראשות העירייה ויו"ר סיעת רק כרמיאל במועצת העיר משה קונינסקי מקדם את הפיכתה של כרמיאל למרכז תיירותי. קונינסקי: "העיר שלנו ממוקמת במרכז הגליל, חצי שעה מחיפה, מהים התיכון ומהכינרת, ואין בה חדר מלון אחד לרפואה. היזמים שזכו במכרז לבניית שני בתי מלון בעיר מתמהמהים כבר חמש שנים. המלון היחיד בעיר, מלון כלנית, מושכר לבחורי ישיבה ולא משמש לתיירות. בפסטיבלים המבקרים מתאכסנים בערים אחרות או בכיתות לימוד, לכן התחלתי לקיים פגישות עבודה עם יזמים כדי לשנות את המצב.

"אנחנו יכולים לבנות בשיתוף עם יזמים שלושה בתי מלון עם מספר כולל של 250 חדרים בתוך שנתיים עד שלוש שנים, כולל מלון ייעודי לרוכבי אופניים. מדובר בענף תיירותי מתפתח ומאוד פופולארי באירופה. לפני כחודש, אף יזמנו מפגש בין היזם לראש העירייה ולמהנדס העיר. היזם קיבל אור ירוק להתחיל לעבוד ולקדם את הנושא. לאחרונה אף התבשרנו כי משרד התיירות ורשות מקרקעי ישראל תומכים ברעיון מלון הרוכבים. הרי כבר קיים שביל אופניים מדהים ביופיו, בין כרמיאל למשגב, אשר נסלל בעזרת שותפות כרמיאל-משגב-פיטסבורג והוא אטרקטיבי אצל רוכבי אופניים מכל הארץ".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות