fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אייזן גירל

מאז שפרצה לתודעה הארצית, לפני קצת יותר משנה בתוכנית "דה וויס", קרו לנוי אייזן מקרית ים רק דברים טובים. השבוע היא השיקה את הסינגל הראשון שלה עם קליפ מרהיב ובתחילת החודש הבא תטוס לארה"ב, להשתתף במופעי פריצה של אמנים לא מוכרים. גם אם ההצלחה לא תבוא מיד, היא מכוונת את עצמה לעבודה מאומצת ומודה לאנשים שמקיפים אותה ובמיוחד לאח רולי מ~KYD
בדרך לקייטנה בהוליווד. נוי אייזן [צילום: דורון גולן]
בדרך לקייטנה בהוליווד. נוי אייזן [צילום: דורון גולן]

 

את נוי אייזן מקרית ים אין כל כך צורך להציג, בטח שלא בקריות. השבוע, קצת יותר משנה אחרי שפרצה לתודעה ב"דה וויס", השיקה אייזן את הסינגל הראשון שלה drown עם קליפ רהבתני, סטייל הוליווד, לא פחות.

הסינגל שלה כבר זכה לאלפי צפיות. היא צוחקת ומספרת שהתחילה לכתוב את השיר בכלל במקלחת. "התקלחתי ופתאום עלה לי הלחן ואמרתי לעצמי: 'יו זה קטע, מה אני עושה עכשיו'. לא היה לי כלום לידי, יצאתי מהמקלחת עם המגבת על הראש, לקחתי את האייפון ושרתי את מה שעלה לי בראש. חזרתי להתקלח, ורק אחר כך פתחתי את הקלידים והתחלתי לעבוד. אחרי שנה של עבודה הגעתי למצב שכולם יכולים לשמוע את זה או להוריד את זה או לשלוח לי קטע מצחיק שעשו אחרי ששמעו את השיר שלי, ואז אני מבינה מה המהות של לעשות מוזיקה. כמובן שזה כרוך גם בהיכרות, כל זמר רוצה שיכירו אותו, אבל גם הדברים הקטנים מספקים אותי עכשיו".

היא בסך הכל בת 23, אבל עברה כברת דרך ארוכה מאז שהייתה ילדה קטנה ששרה מול המראה ונלקחה על ידי אחיה, רולי אייזן, לשיר בהרכב KYD (קרית ים ד'). אחיה ארז, אגב, הוא חבר בהרכב "אינפקטד משרום" שחי בלוס אנג'לס.

בדרך לקייטנה בהוליווד. נוי אייזן [צילום: דורון גולן]
בדרך לקייטנה בהוליווד. נוי אייזן [צילום: דורון גולן]
בתחילת פברואר תטוס אייזן ללוס אנג'לס להופיע בשואו קייס _ מופעי פריצה של אמנים לא מוכרים. מדובר בקמפ של שלושה ימים המתקיים בסנטה ברברה, אליו מוזמנים כל הלייבלים וכל האנשים הכי גדולים מתעשיית המוזיקה. כדי להשתתף בקמפ צריך לעבור אודישן וירטואלי, כש~150 זמרים מכל העולם מתקבלים להגיע ורק 30 מקבלים את ההזדמנות להופיע. זו הפעם השנייה שאייזן מגיעה לשם.

"הכרתי בלוס אנג'לס את הבת של מפיק האירוע והיא פתחה בפניי את השער ואיכשהו יצא שנהיינו ממש חברות. את מגיעה לכיתה סגורה ובה שולחן, מאחוריו יושב מנכ"ל דיסני או מנכ"ל וורנר, סוני, או הוליווד רקורדס, יש 30 איש בכיתה וכל אחד בתורו מתראיין ראיון קצר מול אחד המנכ"לים, עונה על שאלות ומשמיע את השיר שלו. את מבינה כמה עוצמתי זה? אני שנה אחרי זה ואני לא יודעת איך לאכול את זה. אני, שבאתי מקרית ים וכתבתי את השיר באמבטיה, איך הגעתי למצב כזה? כשחזרתי לישראל וכל הקרובים שלי שידעו שטסתי הפציצו איתי בשאלות. 'מה עכשיו? את ריהאנה? חשבו שזה כל כך פשוט, זה שקיבלתי את ההזדמנות. לא חשבתי שאגיע לשם ויחתימו אותי וכל חיי ישתנו ברגע. זה שהחשיפה שלי וההזדמנויות או הביקורות שקיבלתי שם, ביקורות בונות, הם אלו של אנשים מהתעשייה. באתי לשם ללמוד, אם היה קורה משהו, אדרבא, אבל בואי, אני נוי אייזן מקרית ים. ראיתי כמה אנשים מוכשרים יש בעולם, זה היה מדהים, רמות הכתיבה, ההפקות. הגעתי לשם והרגשתי קטנה, הרגשתי שאני מייצגת את ישראל, אבל לא ידעתי איך לאכול את כל משקל האירוע הזה".

זה היה בשנה שעברה. השנה, אייזן הוזמנה להגיע שוב, והפעם עם סינגל וקליפ מהוקצעים. "השנה זה יותר מרגש, כי בשנה הזו יצרתי חומרים חדשים בהם יישמתי את ההערות שנתנו לי. זו התעשייה שאני שואפת אליה באמת, בגלל זה אני שרה באנגלית. לקחתי את הדברים האלה ואני מגיעה להזדמנות הזו יותר מגובשת, יש לי כבר קליפ להראות, חומרים כתובים והשיא הוא שאהיה שם עם הנגן הקרייתי שלי, יוחאי פורטל, שנמצא בלוס אנג'לס כבר חודשיים וממש הולך לו. הוא גורם לי להרגיש שזה אפשרי. זה לא שהוא מכסח במות גדולות, אבל זו הדרך, הוא עובד עם יח"צ נכון, סוגר הופעות וזה הכיוון. השנה הוא אפילו יצטרף אליי על הבמה. השנה אני לא פוחדת לדבר על זה מראש. בשנה שעברה פיתחתי ציפייה והשנה אני מגיעה לקמפ, למחנה, לקייטנה של הוליווד, הולכת ללמוד".

הכתבה המלאה מחר, שישי, בהד הקריות והחל מהערב, חמישי, במהדורה הדיגיטלית. לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות