fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזה סיפתח! ניצחון גדול להפועל חדרה בפתיחת ליגת העל

העולה לליגת העל פתחה את העונה עם ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב, אסי גומה כבש את שער הניצחון שתי דקות לסיום
שחקני הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה

אמרו עליה שהיא לא שייכת, שמה שעבד בליגה א' לא תופס בליגת העל, שעם תקציב כזה אין לה מה לחפש בליגת העל, ושמה שלא הלך בגביע הטוטו בטח שלא יספיק בליגה. אז אמרו. הפועל חדרה חזרה הערב (מוצ"ש) בענק ובסטייל לליגת העל עם ניצחון ביתי, 1:2 על הפועל תל אביב, שאף היא עלתה מהליגה הלאומית. קבלו את הניצחון הראשון של הפועל חדרה בליגת העל אחרי 39 שנות היעדרות.

3,000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק פתיחת העונה באצטדיון המרשים בנתניה, לצד 8,000 אוהדים שבאו מהצד האדום של תל אביב. המאמן ניסו אביטן עלה עם הרכב דומה לזה שניצח לפני שבוע את מ.ס אשדוד, כאשר בחוד עלו לוסיו, פרדי פלומיין ועלי חטיב. בדקה ה-20 עלתה חדרה ליתרון לאחר שמסירה נהדרת של פלומיין מצא את מוחמד אבו פאני והאחרון בעט מדויק לפינה וקבע 0:1. לאחר השער שחקני חדרה ירדו לאחור ואפשרו לשחקני הפועל תל אביב לחזור למשחק ושלוש דקות למחצית התל אביבים השוו משער של עומר דמארי.

המחצית השנייה החלה בלחץ של חדרה ובדקה ה-56 הלחץ השפיע כאשר בלם תל אביב אדי גוטליב ספג כרטיס אדום (שני צהובים תוך שלוש דקות). מאמן חדרה ניסו אביטן הרגיש כי קבוצתו יכולה להכריע את המשחק והכניס חלוץ נוסף, אסי גומה. האחרון החזיר למאמנו שתי דקות לסיום המשחק כאשר כבש את שער הניצחון ושלח את אוהדי חדרה לחגיגות גדולות כבר אחרי המחזור הראשון.

משחקה הבא של הפועל חדרה במחזור השני צפוי להיות אחד המאתגרים בליגת העל, נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. המשחק יתקיים ביום שני, 3.9.

אסי גומה, הערב בנתניה. צילום: שלומי גבאי הפועל חזרה
אסי גומה, הערב בנתניה. צילום: שלומי גבאי הפועל חזרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות