fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 25 שנה: אשר שמואלי לא יכהן כחבר מועצה בנהריה

שמואלי לא עבר את אחוז החסימה וקיבל 1024 קולות בלבד
אשר שמואלי (צילום: פרטי)
אשר שמואלי (צילום: פרטי)

מועצת העיר נהריה בקדנציית 2018 תהיה מהמעניינות ביותר בהיסטוריה  לאור כניסתם של חברי מועצה חדשים למועצת העיר לצד הוותיקים.  במועצת העיר מכהנים 17 חברי מועצה.

רשימת "רק" של ראש עיריית נהריה הנכנס רונן מרלי: 5 מנדטים, רשימתו של דימה אפשטיין (סו) 3 מנדטים, אורנה שטרקמן (דה): 2 מנדטים, אורן סודאי (נר): 2 מנדטים,  ז'קי סבג (חי) 2 מנדטים, חיים רואש (ש"ס): 1, עופר אלקיים(פ): 1.
למרלי תהיה מלאכה די קלה בהרכבת הקואליציה  כיוון שסיעתו היא הגדולה ביותר יחד עם הסכם קואליציוני שחתם עם אפשטיין. צירוף סיעה נוספת תבסס תשתית קואליציונית.

היום (חמישי) בשעה 18:00 תיערך ספירת קולות החיילים. אז תתקבל תוצאה סופית וייקבע עתידו של עוד מנדט התלוי באוויר.  בעוד כחודש ימים צפויה להתקיים ישיבת מועצה ראשונה וחגיגית בעיריית נהריה.
שלוש סיעות לא עברו את אחוז החסימה: נהריה אחרת בראשות אשר שמואלי והבית היהודי בראשות מרדכי וקנין  שהביעו הזדהות עם סבג. גם סיעת  יחד בראשות רמי בוכריס לא עברה את אחוז החסימה.

אשר שמואלי (צילום: פרטי)
אשר שמואלי (צילום: פרטי)

נאמנות עד הסוף
שמואלי בן 63, מכהן במועצת העיר משנת 1993 והיה בשורות הקואליציה והאופוזיציה.

שמואלי שלף לדבריו תוכנית מגירה שתכנן במשך המון שנים ובבחירות 2018 כל חברי רשימתו יהיו  מורכבים מתושבי נהריה שבתפקידם יו"ר ועדי עובדים וחברי ועד.
בשנה האחרונה ניהל שמואלי יחד עם ראש עיריית נהריה  היוצא ז'קי סבג  את השבת תוספת הטבות המס לעיר.

שמואלי: "לא בכל מקרה צריך לנצח. גם אם הלכנו עם סבג אז לא חייב ללכת רק עם המנצחים לפעמים העיקרון והנאמנות צריכים להמשיך.  את החבורה מסביבו של מרלי אני לא אוהב בלשון המעטה ואני לא חייב להיות חבר מועצת עיר. כעת  יהיה לי יותר זמן לעשות ביתי ולנכדי".

עוד ציין שמואלי כי מעתה לא חל עליו ניגוד עניינים באשר לייצוג עובדי עיריית נהריה יחד עם האיגוד המקצועי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות