fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 23 שנה: החוב לתיכון קרית חיים יימחק

100 תלמידים נמצאים בבידוד. תיכון קרית חיים | צילום: דורון גולן
100 תלמידים נמצאים בבידוד. תיכון קרית חיים | צילום: דורון גולן

הפתעה מוזרה חיכתה לתושב חיפה, שלומי דר, שהגיע לשלם את אגרת החינוך עבור בתו שלומדת בכיתה ג'. מחלקת החינוך של עיריית חיפה הודיע לו שהוא חייב כסף עבור לימודיו בתיכון קרית חיים. על פניו נראה כי מדובר בדרישה לגיטימית מלבד העובדה שדר סיים את לימודיו בתיכון קרית חיים בשנת 1994.

תיכון קרית חיים. צילום: דורון גולן
תיכון קרית חיים. צילום: דורון גולן

"הגעתי עם שובר התשלום עבור בתי" מספר דר, 40, ונאמר לי שיש חוב על שמי. ניגשתי למחלקת החינוך כדי לדעת על מה מדובר והתברר לי שמדובר בחוב שמתייחס לתקופה שבה אני הייתי תלמיד בתיכון קרית חיים. ביקשתי לדעת כמה אני חייב כדי לשלם ואמרו לי שאי אפשר לדעת כי זה עבר לטיפול של המחלקה המשפטית". החוב מתייחס לתקופה שבה היה דר תלמיד כיתה י"א והוריו היו אמורים לשלם עבורו. "אין לי מושג אפילו על מה מדובר וגם לא אמרו לי איך החוב נוצר" הוא אמר.

לאחר שסיים דר את לימודיו שני אחיו הקטנים למדו אף גם בתיכון קרית חיים אולם איש מהם לא נתקל מעולם בדרישה לתשלום חוב מהתקופה שבה היו תלמידים. מבדיקה שנערכה עולה כי בתחילה היה רשום החוב על שם הוריו של דר, אולם בשלב כלשהו  במהלך השנים הוסב החוב על שמו. הניסיונות לגלות את סכום החוב העלו כי ככל הנראה עומד היום החוב על 340 שקלים.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "החוב יימחק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות