fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 15 שנה בקרית מוצקין, השוטרת הקהילתית עוברת לקרית חיים

פרידה מסנדרין הופרט. צילום: ניר שטיינברג
פרידה מסנדרין הופרט. צילום: ניר שטיינברג

ברחבת השיטור העירוני בקריית מוצקין הייתה השבוע פרידה מרגשת ורבת משתתפים מהשוטרת הקהילתית של מוצקין ב-15 השנים האחרונות, רס"ב סנדרין הופרט מתחנת זבולון. רס"ב הופרט, שנחשבה לשוטרת אהובה ומסורה, עוברת לשמש באותו תפקיד בנקודת השיטור בקריית חיים, ובמקומה מונה לשוטר הקהילתי של העיר רס"ב אילן קדוש.

פרידה מסנדרין הופרט. צילום: ניר שטיינברג
פרידה מסנדרין הופרט. צילום: ניר שטיינברג

מפקד תחנת זבולון נצ"מ קובי קרני ומפקד נקודת השיטור במוצקין פקד הדר צור הודו לסנדרין במילים חמות על פעילותה למען הקהילה ועל הפרויקטים שיזמה בעיר.  גם ראש העיר חיים צורי שיבח את סנדרין וביקש ממנה: "אני רואה שאת עצובה, אבל תרימי את הראש. כל התחלה היא קשה. אנחנו נתגעגע אליך ואת תמיד מוזמנת לבוא לבקר כי מוצקין זה הבית שלך".

סנדרין אמרה בקול חנוק ונרגש: "חיים היקר, מנהלי מחלקות בעיריית קריית מוצקין – הייתם עבורי בית. לכל בעלי התפקידים המסורים, תודה מקרב לב על הכל! אני  גאה על היותי שוטרת במשטרת ישראל עם מפקד תחנה מספר 1 נצ"מ קובי קרני. שנה טובה ובטוחה, בריאות ואהבה, שנדע שלום בית". 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות