fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרו חצי מליון שקלים לשיפוץ החוף הנפרד באולגה

בעקבות פגישתו של המשנה לראש העיר ויו"ר תנועת ש"ס בחדרה בועז ביטון עם שר הפנים אריה מכלוף דרעי בקיץ האחרון, אישרו אנשי האגף לאתרי רחצה במשרד הפנים, סכום של כ-460 אלף שקלים עבור שיפוץ והסדרת החוף הנפרד בגבעת אולגה.
החוף הנפרד (צילום שס המתחדשת חדרה)

בעקבות פגישתו של המשנה לראש העיר חדרה ויו"ר תנועת ש"ס בחדרה בועז ביטון עם שר הפנים אריה מכלוף דרעי בקיץ האחרון, אישרו אנשי האגף לאתרי רחצה במשרד הפנים, סכום של כ-460 אלף שקלים עבור שיפוץ והסדרת החוף הנפרד בגבעת אולגה.

"זו פעם ראשונה שמאושר סכום כזה גדול לשיפוץ האזור הנפרד", אומר ביטון, "בכל תחילת עונת רחצה, אני מקבל פניות רבות, מתושבי העיר המבקשים ממני להיערך מבעוד מועד ולתקן את הליקויים הגורמים לאי הכשרת החוף הנפרד בגבעת אולגה לרחצה נפרדת. כמעט כל שנה חוזר על עצמו הריטואל הקבוע שבתחילת העונה החוף אינו מוכן דיו ורק לאחר לחץ ציבורי, נפתרים הבעיות לקראת סוף עונת הרחצה. השנה, לאחר אישור התקציב הגדול להסדרת החוף הנפרד, אנו תקווה שנהיה אנשי בשורה עבור הציבור הדתי ושומרי המסורת בחדרה".

ואולם, לא כולם מחכים בכיליון עניים לרחוץ את גופם בחוף העתיד להשתדרג. פעיל חברתי נגד התחרדות העיר, אמר לעיתון חדשות חדרה: "זה תקדים.כי עד עכשיו הייתה רק פינה עם מחיצה. חוף נפרד משמעו הגבלת כניסה לחילונים וגזילת קטע מהחוף מכלל הציבור, כמו שקרה באשדוד. עוד צעד שמצביע על תהליך הנתחרדות של חדרה".

החוף הנפרד (צילום שס המתחדשת חדרה)
החוף הנפרד (צילום שס המתחדשת חדרה)

בתגובה לדברים אלו אמר ביטון: "קשקוש, מדובר על חוף קיים שאמור לעבור שיפוץ, לבנות אולי מקלחות ושירותים חדשים , סככות חדשות, לסדר את המחיצה כמו שצריך, לא גזילה ולא להוסיף מטר על חשבון החוף הכללי. אנחנו פתחנו עכשיו מקווה חדש בשכונת נווה חיים ובעזרת השם נפתח בקרוב גם מקווה בגבעת אולגה, לפי התגובות שקיבלתי על כך בדף הפייסבוק שלי, זה לא משהו שמעניין רק ציבור דתי אלא גם ציבור חילוני גדול".

בחודש אוגוסט 2017, בפגישת עבודה שנערכה בין ביטון לצוות לשכת שר הפנים, ישראל אוזן יועץ השר ושיפי אסרף מנהלת לשכת השר, ביקש ביטון מצוות המשרד תקצוב גדול ומשמעותי עבור הסדרת החוף הנפרד בגבעת אולגה. בסיום הפגישה הבטיח שר הפנים וצוות יועצי השר לביטון, כי ישקלו בחיוב העברת סכום של מאות אלפי שקלים, עבור שיפוץ והסדרת החוף הנפרד בגבעת אולגה.

בקשתו של ביטון לא היתה לשווא, בעיריית חדרה הופתעו לאחרונה לקבל הרשאה תקציבית של משרד הפנים האגף לאתרי רחצה, על סכום של כ-460 אלף שקלים עבור שיפוץ והסדרת החוף הנפרד בגבעת אולגה. ההרשאה הגיעה למשרדו של ראש העיר צביקה גנדלמן כחלק מרשימת פרויקטים/רכישות לפיתוח חופי רחצה שאושרו ע"י משרד הפנים לשנת 2017 . על ההרשאה חתום עאטף חיראלדין מנהל תחום אתרי רחצה במשרד הפנים.

בשבועות הקרובים, מתכוון ביטון, לרדת אל החוף הנפרד, יחד עם מר מתניה כחלון מנכ"ל חברת "נחלים" חברת התיירות של העיר חדרה, האמונה על הטיפול בחופי הרחצה של העיר חדרה, ולהתחיל לתכנן את עבודות השיפוץ שיתחילו בקרוב על מנת שהעבודות יסתיימו לקראת עונת הרחצה של 2018.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות