fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרה תוכנית להקמת בית חולים שיקומי בכרמיאל

עדי אלדר, ושר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: אלכס הובר)
עדי אלדר, ושר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: אלכס הובר)

בפגישה  שהתקיימה היום (שני) בין  ראש  עיריית כרמיאל עדי אלדר עם שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, סוכם על הקמת בית חולים שיקומי וסיעודי בכרמיאל. בראיון עם אלדר בראש השנה חשף עיתון צפון 1- כרמיאל את הבשורה.

בית החולים השיקומי-סיעודי, יוקם על הגבעה הגובלת בכביש 85 ליד הכניסה המערבית (מאחורי תחנת הדלק פז), מקום נגיש לכל תושבי הצפון ללא הצורך להיכנס לתוך העיר. בימים הקרובים יתקיימו ישיבות עם הועדות המקצועיות העוסקות בנושא מטעם עיריית כרמיאל ומשרד הבריאות, לקידום הפרויקט ולאחר מכן יוצא הפרויקט למכרז.

עדי אלדר, ושר הבריאות  יעקב ליצמן (צילום: אלכס הובר)
עדי אלדר, ושר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: אלכס הובר)

 

זה מספר שנים שאלדר פועל לקידום בית חולים שיקומי וסיעודי בכרמיאל ומאחר ועל פי תקני משרד הבריאות לא ניתן להקים בית חולים רגיל בעיר בשל הקרבה הגאוגרפית לשני בתי החולים בצפת ובנהריה.

ליצמן: "אני מנסה כל השנים לקדם בעיר את תחום הבריאות. היו ניסיונות להקים בית חולים אך מהר מאוד הבנתי שלא נקבל בית חולים רגיל שכן מדיניות הממשלה היא להמשיך להפנות את תושבי כרמיאל והסביבה לבתי החולים צפת ונהריה. משכך הצעתי כי בכרמיאל יוקם בית חולים, מוסד שיקומי דוגמת בית לוינשטיין , אזורי שישרת את כל האוכלוסייה בצפון לרבות המשך שיקום מבתי החולים האמורים. ההצעה התקבלה ובית החולים אמור לקום בכניסה המערבית בגבעה שמעל תחנת הדלק פז."

אלדר: "אני מלא הערכה לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן על ההבנה שלו לצרכים של אזור הצפון כולו,  בבית חולים שיקומי וסיעודי ועל קבלת ההחלטה היום, על הקמתו בכרמיאל. דבר זה יסייע רבות לתושבי כרמיאל והצפון כולו, שלא יצטרכו להרחיק יותר עד מרכז הארץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות