fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרה התוכנית להרחבת שטחו של בית העלמין תל רגב

בית העלמין תל רגב. צילום: יח"צ
בית העלמין תל רגב. צילום: יח"צ

התוכנית להרחבת בית העלמין האזורי בתל רגב, אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה  וכן ברשות מקרקעי ישראל, לפיה יצטרף למקום שטח נוסף של כ-450 דונם שיאפשר הוספת כ-40 אלף מקומות קבורה.

יו"ר מועצת תל רגב, אריה פרג'ון, שעמל בשנה האחרונה על תוכנית הפיתוח של בית העלמין ל-30 השנים הבאות בעלות כוללת של עשרות מיליוני שקלים, ציין כי ההליך היה מהיר מאוד "בתוך כשנה הצלחנו להכין תוכניות  מפורטות ולהביא אותן לאישור המוסדות המוסמכים.. זהו הישג משמעותי בכל הקשור לבירוקרטיה הכרוכה בקבלת אישורי בנייה בארץ".

בית עלמין תל רגב. צילום: יח"צ
בית עלמין תל רגב. צילום: יח"צ

במהלך התקופה האחרונה הזהיר אריה פרג'ון כי במידה והתוכניות לא יאושרו בתוך זמן קצר "לא יוותרו מקומות קבורה בבית העלמין האזורי , המשרת את חברות הקדישא של חיפה, קרית מוצקין, קרית- ביאליק, קרית -ים, רכסים  והמועצה האזורית זבולון "

לדברי פרג'ון., המשימה עתה היא להתחיל בהקדם בפיתוח התשתיות. "אנחנו נמצאים כבר באיחור דבר שעלול לגרום שבשנת 2018. לא יהיה מקום קבורה אחד בכל אזור חיפה רבתי. הכשרת הקרקע לבניית הקברים עצמה לוקחת כשנתיים".

בית העלמין תל רגב נחשב לחדיש ולמפואר בארץ "גם בשלב ההרחבה לא נתפשר על נגישות, חדשנות בטיחות ונוחות לקהל המלווים בשטח שמתווסף למקום" אומר פרג'ון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות