fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורנה שטרקמן בדרך לימין החדש?

אורנה שטרקמן צילום: אדריאן הרבשטיין
אורנה שטרקמן צילום: אדריאן הרבשטיין

האם חברת מועצת העיר נהריה אורנה שטרקמן תצטרף למפלגת הימין החדש? ביום חמישי נפגשה שטרקמן עם שרת המשפטים איילת שקד בחיפה. המפגש נערך יחד עם הרב מאיר רפאל חי- ביטון מנהריה, שמונה לראש מטה המפלגה במרחב חיפה והצפון.  שטרקמן, יו"ר סיעת הדור הבא, נבחרה למועצת העיר בבחירות האחרונות עם שני מנדטים ומשמשת חברת אופוזיציה.

ביטון הוא יו"ר 'מרכז מאיר', המכללה הארצית להכשרת שוחטים מוהלים ומשגיחי כשרות, במשך שנים הוא מנהל מאבק בתחום הכשרות. בפגישה עם שקד סוכם כי ביטון יצטרף לקמפיין של המפלגה החדשה.

השרה שקד וביטון (צילום עצמי)
השרה שקד וביטון (צילום עצמי)

ביטון: "שרת המשפטים איילת שקד ונפתלי בנט הוכיחו את עצמם במהלך השנים האחרונות בעשיה ולא בדיבורים, אני חושב שמצאתי את הבית החדש לעזור לכל אזרח ותושב במדינת ישראל, החיבור שלי למפלגה הזאת יאחד ויחבר את כל אזרחי ישראל. הפגישה  הייתה מוצלחת אני מאמין שביום הבחירות ציבור גדול מהמגזר החילוני הדתי והחרדי יגיע להצביע במפלגה החדשה. חברת מועצת העיר בנהריה אורנה שטרקמן הגיעה גם היא לפגישה על מנת לאחד כוחות איתי ובעזרת השם אנחנו נצליח להוביל את המפלגה למספר רב של מנדטים".

מפלגה של חילוניים ודתיים. ביטון ושטרקמן (צילום עצמי)
מפלגה של חילוניים ודתיים. ביטון ושטרקמן (צילום עצמי)

שטרקמן מסרה בתגובה: "נפגשתי עם השרת המשפטים איילת שקד והייתה פגישה טובה ולבבית. במהלך השיחה עלה הרעיון להצטרף למפלגת הימין החדש ואינני פוסלת את הרעיון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות