fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולמי הקאלה ישופצו בהשקעה של שני מיליון שקלים

במסגרת השיפוץ ייבנה שביל מרחף מעל בריכת מים שעליו יצעדו הזוגות לחופה
עיצוב החדש של אולמי הקאלה (הדמיה: באדיבות סטודיו שוקי באגים)
עיצוב החדש של אולמי הקאלה (הדמיה: באדיבות סטודיו שוקי באגים)

אולם האירועים הקאלה במפרץ חיפה ישופצו בשני מיליון שקלים במהלך החודשים הקרובים.  אולמי הקאלה משנים קונספט עיצובי, מפואר יותר. במסגרת העיצוב החדש של סטודיו שוקי באגים תבנה בריכת השתקפות, גנים בסגנון אירופאי, שיפוץ אולם הפריים ועוד.  הנהלת הקאלה מתמקדת  החליטה להגדיל את שטח של גן האירועים לטובת קבלת הפנים באירועים ושדרוג פני הגן והפיכתו גן ירוק ופורח. 

שטח הגן הוגדר מחדש ע"י מערכת עמודי עץ מתפתלת המייצרת תיחום לגן ומפרידה אותו משבילי ההליכה לאזורי המתחם השונים. במרכז שטח הגן נפרשו מדשאות ענק כמראה עלי כותרת אותן חוצים שבילי אבן המייצרים לאורח חווית טיול בגן. שיאה של חווית העיצוב בגן טמונה בבריכת השתקפות עצומה הממוקמת במרכז המדשאות, עליה נמתח שביל שיש לבן המרחף על גבי המים ומוביל את החתן והכלה אל במת החופה.

עיצוב החדש של אולמי הקאלה (הדמיה: באדיבות סטודיו שוקי באגים)
עיצוב החדש של אולמי הקאלה (הדמיה: באדיבות סטודיו שוקי באגים)

הבעלים, של קומפלקס אולמות הקאלה גדי כספי: "מדובר בשיפוץ בעל קונספט וסטנדרט אחרים מכל מה שהכירו עד עכשיו. בכל שנה אנו מציבים רף חדש של נראות ועיצוב. המטרה שלנו היא לזוגות לקבל מהמקום הרבה יותר בתחום העיצוב ולהפוך עבור רבים את הבלתי אפשרי לאפשרי ולהנגיש רמה עיצובית גבוהה לא רק למי שנמנה על האלפיון העליון."

אדריכל הפרויקט ייל זמיר הסביר: "מדובר בשיפוץ המתבסס על האפשרות של הלקוח להפיק הרבה יותר מהאולם שבחר בתחום העיצוב. בריכת ההשתקפות, הגנים שתוכננו בהקפדה יתירה, יציבו את האולם בראש האולמות בעלי אמירה עיצובית חדשנית ושונה מכל מה שהכירו עד עתה בצפון ובישראל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות