fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולי בכל זאת קרית ים תשחק בליגה ב'?

הכדור בידיים שלו. רועי עטיה צילום: איסר רביץ
הכדור בידיים שלו. רועי עטיה צילום: איסר רביץ

בשבוע שעבר נשמע יו"ר מכבי עכו ג'וקי בן חמו פסימי בקשר ל"איחוד" של קבוצתו עם הפועל קרית ים, מליגה ג'. בן חמו החליט לפרק את מכבי עכו, כיוון שעבר לנהל את מחלקת הנוער של הפועל עכו. שתי קבוצות ניסו לקפוץ על המציאה כדי לבצע "איחוד כאילו", רק כדי לעלות ליגה בלי לשחק כדורגל, אלא עם תשלום של מזומנים. מדובר בהפועל קרית ים, שסיימה את העונה שעברה במקום השני בליגה ג' מחוז שומרון והפועל נהריה, שסיימה את העונה שעברה במקום ה~13 (לפני אחרון) בליגה ג' מחוז גליל עליון.

בן חמו: "השבוע התקשר אלי יוסי מלול, חבר הנהלת הפועל קרית ים ואמר לי שיו"ר המועדון רועי עטיה אמור לחזור מצרפת ביום רביעי (שלשום) והוא רוצה לקיים את האיחוד עליו דיברנו בשבועות האחרונים. אמרתי לו אין בעיה, הכדור אצלכם. ביום ראשון ההתאחדות לכדורגל חוזרת לפעילות אחרי פגרה, עד אז אנחנו צריכים לשבת לסכם את הדברים כדי להגיש בקשה למחלקה המשפטית של ההתאחדות בנושא איחוד הקבוצות. עכשיו אני מחכה לראות אם הם באמת רציניים".

הכדור בידיים שלו. רועי עטיה צילום: איסר רביץ
הכדור בידיים שלו. רועי עטיה צילום: איסר רביץ

כדי להגיע לסיכום הנהלת מכבי עכו חייבת קודם לסלק את החובות של מכבי עכו מהעונה שעברה. חובות שהצטברו למס הכנסה, הסעות, ביגוד ומשכורת אחת לשחקנים. בן חמו מדגיש כי מכבי עכו לא דורשת שקל אחד, אלא רק את סילוק החובות. אם הנהלת קרית ים תשלם את החובות האיחוד יצא אל הפועל, אם לא, בן חמו יפרק את מכבי עכו.

זה לא ממש איחוד. הנהלת קרית ים קונה בכסף את הזכות לשחק בליגה ב'. זו עסקה משתלמת, שכן סכום החוב של מכבי עכו נמוך מסך ההוצאות של הפועל קרית ים בעונה נוספת בליגה ג'. אם ה"איחוד" יתבצע תיקרא הקבוצה בעונה הראשונה מכבי עכו/קרית ים ובעונה השנייה השם של עכו ירד ותישאר מ.ס. הפועל קרית ים. מכבי עכו תימחק מהמפה. עכשיו נותר לראות אם הנהלת קרית ים, שבעצמה מסובכת בחובות מהעונה שעברה, תצליח לגייס את הכסף להשלמת העסקה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות