fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה זורמת בכפות ידיה

רק כשחיה בארה"ב בעקבות עבודתו של בעלה לשעבר, הבינה רוית גלוגאו מבית יצחק שהייעוד שלה בחיים הוא לטפל באנשים. כיום היא רפלקסולוגית בכירה שעוזרת לאנשים להתחבר לעצמם ולהיות בריאים ושמחים יותר. "זה קורה ברגע שאנשים נכנסים לחדר הטיפולים. התדר שלי מרפא ומגע הידיים משחרר"  
רוית גלגאו (צילום: עצמי)
רוית גלגאו (צילום: עצמי)

 

רק לאחר שחזרה משהות של חמש שנים בארה"ב, הבינה רוית גלוגאו, 50, מבית יצחק שהיא רוצה לממש את עצמה ולעסוק בטיפול במגע.

גלוגאו, גרושה ואמא לשלוש בנות, נסעה עם משפחתה לפלורידה בעקבות עבודתו של בעלה לשעבר. לפני כן היא טיפלה בילדים והיה לה משפחתון: "אחרי שבתי השלישית נולדה הבנתי שטיפול בילדים זה מה שאני רוצה לעשות. צירפתי כמה תינוקות ומצאתי את עצמי מאושרת מבחירה זו. הטיפול באנשים החל בחו"ל, בחדרי מלח. שם הבנתי שזה מה שאני צריכה לעשות בחיים".

רוית גלגאו (צילום: עצמי)בריאות פיזית ונפשית. רוית גלוגאו (צילום: פרטי)

גלוגאו, כיום רפלקסולוגית בכירה, משתמשת במגע כדי לעזור לאנשים להתחבר לעצמם ולהיות בריאים ושמחים יותר. היא עובדת בביתה, במרכז בריאור בשפיים ובמרכז הילה בכפר סבא.

איך את עושה את זה?

"אני מבקשת מהמטופלים להעתיק את כפות רגליהם על דף ומשתמשת בקו המתאר שהם ציירו לאבחון מצבם הפיזי. לאחר מכן אני שואלת מספר שאלות שמתייחסות למצב הבריאותי וניגשת לטיפול. בתחילת הטיפול אני מניחה את ידי על כתף המטופל, אנחנו נושמים ביחד מספר נשימות ונכנסים למצב הרפיה. אז אני עושה עיסוי לקרקפת, לפנים ולידיים וכן רפלקסולוגיה של כפות הידיים. בשלב הבא אני עוברת לטיפול ברגליים – עיסוי של כפות הרגליים והשוקיים באמצעות שמן. המושג רפלקסולוגיה משמעותו השתקפות ולא רפלקסים כפי שנוטים לחשוב. הגוף שלנו על כל איבריו משתקף בכפות הרגליים ובאמצעות לחיצות ועיסוי של כפות הרגליים והשוקיים מתבצע למעשה טיפול כולל בכל הגוף. זהו טיפול שמביא לאיזון גוף ונפש".

למי מתאים הטיפול?

"לכולם, לאנשים הסובלים מכאבים, אי נוחות, או חוסר איזון של מערכות הגוף _ כאבי ראש, צוואר, גב, בעיות של מערכת העיכול, זרימת דם וכו'. לאנשים בריאים שמעוניינים לשמור על איזון גוף ונפש זהו טיפול תחזוקה. כדי לשמור על הבריאות ואיזון הגוף יש לחזור על הטיפול בקביעות. הטיפול מניע את הגוף ומסייע לו להגיע לאיזון".

רוית גלגאו (צילום: עצמי)
"הידיים שלי זה מה שמייחד אותי". רוית גלוגאו (צילום: פרטי)

גלוגאו מספרת על אישה שהגיעה אליה כשהיא סובלת מלחץ בחזה. "כבר אחרי טיפול אחד היא חשה הקלה ועכשיו היא ממשיכה לבוא לטיפולי תחזוקה אחת לשבוע. אישה אחרת לא קיבלה מחזור, וכמה ימים לאחר הטיפול המחזור חזר והגוף חזר לאיזון. בכל מקרה שיש מקום לערב את הרפואה הקונבנציונאלית, אני ממליצה על כך. האבחון של הרופא מסייע לטפל ברפלקסולוגיה באופן מדויק. היה לי מקרה של בחור שסבל מכאבים בבטן תחתונה. הוא התייעץ עם רופא והיה חשש לבקע. באמצעות הרפלקסולוגיה עצרנו את ההתקדמות וכעת הכאבים חלפו. בעיות עיכול ועצירות יכולות להיפתר באמצעות המגע, כמו גם כאבי רגליים שנגרמים בשל זרימת דם בלתי מאוזנת. הטיפול איננו מעשה קסמים ויש צורך לחזור עליו בכל שבוע, עד שמרגישים הקלה והכאבים מתפוגגים. זהו טיפול משותף של מקבל הטיפול ונותן הטיפול, ביחד אנחנו מניעים את הגוף בדרך לאיזון. אני מאמינה שהמגע שלי הוא ייחודי כי יש בו אהבה. הידיים שלי זה מה שמייחד אותי, זה קורה ברגע שאנשים נכנסים לחדר הטיפולים, כבר אז התדר שלי מרפא ומגע הידיים משחרר".

 

Ravit

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות