fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אג'ידה הגיע לישראל וחתם בהפועל חדרה

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

לאחר המתנה ארוכה ולא מעט בעיות מול משרד הפנים, שוערה הניגרי של הפועל חדרה אולגה, אוסטין אג'ידה, נחת אתמול בישראל.

אג'ידה (33, 1.89), ששיחק בעבר בישראל בהפועל ב"ש ובהפועל פ"ת, נחת בארץ כשבועיים לאחר פתיחת אימוני הקבוצה, וזאת לאחר לחץ גדול שהופעל על ידי בכירי העירייה בחדרה על משרד הפנים לאפשר לו לקבל את האישורים הדרושים.

אג'ידה היה השחקן הראשון איתו חדרה סיכמה הקיץ, לקראת עונה היסטורית בליגה הלאומית, ובחדרה בונים גם על היכולת המקצועית שלו, אבל בעיקר על הניסיון והעובדה שמדובר בשחקן שמכיר מצוין את המנטליות ואת הכדורגל בישראל.

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)
אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

אג'ידה מצטרף כעת לקשר הבוסני סמיר באירקטרביץ', שגם לו עבר בהפועל פ"ת, ולמעשה מותיר לחדרה מקום לזר נוסף אחד בלבד.

בחדרה מחכים בכליון עיניים לצפות בכושר של אג'ידה כי מן הסתם, מדובר באחד השחקנים סביבם נבנה הסגל.

היום תארח הקבוצה למשחק אימון את הפועל ראשל"צ, אבל סביר להניח שאג'ידה עדיין לא ישתתף.

מאמן הקבוצה, מומו ניסטל: "אוסטין הוא אחד השוערים הטובים ששיחקו בישראל. כמובן שאנחנו לא יודעים באיזה כושר הוא מגיע, אבל נעבוד קשה ואני מקווה שהוא ייכנס לעניינים כמה שיותר מהר".

היו"ר אורן גולן: "הסבלנות משתלמת. הלך קשה מאוד, אנחנו חייבים הרבה תודות לראש העיר צביקה גנדלמן וליו"ר ש"ס בועז ביטון שעזרו לנו מאוד מול משרד הפנים עם אג'ידה. עכשיו נשאר רק לקוות שכל המאמצים היו באמת משתלמים. הפועל חדרה אולגה ממשיכה להיבנות לאט לאט ואנחנו בכיוון הנכון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות