fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אברהים בסיט בדרך לחתום ב… עומאן

הזר מגאנה ששיחק בהפועל נצרת עילית, סובל בשקט בחום מתיש של 46 מעלות ומקווה להשיג חוזה בקבוצת אל נאדה. "יודעים ששיחקתי בישראל, אבל אף אחד לא דיבר איתי. לא שאלו אותי אם אני בקשר עם אנשים בישראל", הוא אומר
בסיט במדי אל נהדה (צילום עצמי)
בסיט במדי אל נהדה (צילום עצמי)

 

 

אברהים בסיט בדרך לחתום ב… עומאן

הזר מגאנה ששיחק בהפועל נצרת עילית, סובל בשקט בחום מתיש של 46 מעלות ומקווה להשיג חוזה בקבוצת אל נאדה * "יודעים ששיחקתי בישראל, אבל אף אחד לא דיבר איתי. לא שאלו אותי אם אני בקשר עם אנשים בישראל", הוא אומר

 

יצחק סולומון

 

אברהים בסיט זוכרים? החלוץ בריא הגוף שיחק מספר עונות בהפועל נצרת עילית, ובתחילת העונה שעברה החליט המאמן עופר טלקר לוותר על שרותיו, נמצא בימים אלה במבחנים בבוצה אל נאדה מ… עומאן.

למי שלא יודע: בחלק הדרום-מערבי של אסיה, בדרום-מזרח חצי האי ערב. היא גובלת באיחוד האמירויות הערביות בצפון-מערב, בערב הסעודית במערב, בתימן בדרום-מערב, בים הערבי בדרום ובמזרח, ובמפרץ עומאן במזרח ובצפון.

מזג האוויר הממוצע בתקופה זו של השנה בעומאן עומד על 46 מעלות. בסיט מתלונן: "אי אפשר לתאר את החום כאן, זה בלתי נסבל, מקווה לחתום כאן אבל אני לא יודע איך אשרוד את החום הזה".

בסיט במדי אל נהדה (צילום עצמי)
בסיט במדי אל נהדה (צילום עצמי)

במשחק האימון הראשון שהשתתף בו ניצחה קבוצת אל נאדה2-1 ובסיט כבש את אחד השערים. עומאן היא המדינה הערבית המזרחית ביותר. רוב תושבי המדינה הם ערבים וקיים בה גם מיעוט של תושבים בלוצ'ים. "יודעים ששיחקתי בישראל, אבל אף אחד לא דיבר איתי. לא שאלו אותי אם אני בקשר עם אנשים בישראל", הוא אומר.

כלכלת עומאן היא "כלכלת נפט" כאשר הנפט תופס 90% מכלל היצוא של המדינה. הרבה כסף מסתובב בליגות באזור המפרץ, שהרי לא כל משוגע יסכים לשחק בחום של 46 מעלות. בסיט: "יש כאן כסף טוב וזה נכון, אבל אני לא מסתכל על הכסף. זו הפרנסה שלי ושל משפחתי ואני צריך לעשות את הכי טוב כדי לפרנס אותם בכבוד", הוא מסביר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות