fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבל כבד נפל על אולגה: הלכה לעולמה מיסה כחלון, אימו של שר האוצר

מיסה כחלון
מיסה כחלון

מיסה כחלון, אימו של השר משה כחלון והיא בת 95 נפטרה אמש (מוצ"ש). הלווייתה צפויה להיערך היום, ראשון, בירושלים. מהמשפחה נמסר כי :"אנו מודיעים בצער רב כי הלכה לעולמה מיסה כחלון ז"ל, פרטים נוספים לגבי ההלוויה ימסרו בהמשך", עם זאת, המשפחה ביקשה לכבד את פרטיות ולהימנע מסיקור תקשורתי של ההלוויה.

כחלון הייתה אשה ידועה, אהובה ופעילה חברתית באולגה ובחדרה בכלל. הייתה בין מקימי המזנון המיתולוגי של הוועד למען החייל בצומת אולגה, אשר במשך שנים רבות דאג לרווחתם של חיילי צה"ל בדרכם לצפון. לפני כחודש ביום העצמאות האחרון הוזמנה להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות העירוני אולם בשל מצבה הבריאותי לא יכלה להגיע לטקס.

 

"מה יעשו כל האנשים שזקוקים לעזרה"? מיסה כחלון בהפגנה באולגה (צילום: אסי קוטין)
"מה יעשו כל האנשים שזקוקים לעזרה"? מיסה כחלון בהפגנה באולגה (צילום: אסי קוטין)

עשרות תושבים הביעו צערם מבין השאר על דפי הפייסבוק. כך למשל אורלי יחזקאל, פעילה חברתית ופוליטית ותושבת חדרה הוקירה את כחלון כשכתבה: "מיסה ז״ל היתה אישה אדירה ונדירה , שגידלה שבעה ילדים לתפארת עם עוצמה ונשמה , אצילת נפש , דוגמה ומופת לכולנו , שדאגה לחלש ולנזקק , עם נתינה וטוב לב , אישה שכל מי שהכיר אותה אהב אותה , שדלת ביתה תמיד הייתה פתוחה בפני כל ,שפעלה ועשתה תמיד למען צדק , שדאגה לחיילי צבא הגנה לישראל והייתה האמא של כולם".

ששי רחמין כתב: "ששי רחמין עצוב מאוד אישה לדוגמא אם עשיה לזולת יהי זכרה ברוך", נופר חזן בן דוד כתב :"יהי זכרה ברוך. הייתה שכנה של סבי וסבתי ז"ל. בית מול בית. הייתה אישה טובה תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים אמן"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות