fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אאורה ישראל רכשה את מגרש מכבי חדרה ב-76 מיליון שקלים

על פי התוכנית המאושרת ניתן לבנות 255 דירות בשטח 29 אלף מ"ר נוסף ל~4,000 מ"ר שטחי מסחר וחניון תת קרקעי
יעקב אטרקצ'י. ממשיכים לבחון הזדמנויות (צילום: יח"צ)
יעקב אטרקצ'י. ממשיכים לבחון הזדמנויות (צילום: יח"צ)

חברת אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, זכתה בהיתמחרות לרכישת מגרש מכבי המיתולוגי במרכז חדרה תמורת 76 מיליון שקל. כזכור, השטח שייך לקבוצת "מייסדי חדרה", ולפני מספר חודשים הם נתנו הוראה לפנות את קבוצות הכדורגל שפעלו במגרש והחליטו למכור את השטח. אגב, המייסדים יתרמו סכום של 30 מיליון שקלים לטובת הקמת אולם ספורט רב תכליתי בעיר.

יעקב אטרקצ'י. ממשיכים לבחון הזדמנויות (צילום: יח"צ)
יעקב אטרקצ'י. ממשיכים לבחון הזדמנויות (צילום: יח"צ)

לפני שנים אחדות שונה ייעוד הקרקע למגורים, וכיום ניתן להקים על המגרש על פי תוכנית מאושרת הכוללת זכויות בנייה ל-255 דירות בשטח 29 אלף מ"ר נוסף ל-4,000 מ"ר שטחי מסחר וחניון תת קרקעי.

חלקו של מתחם המגורים הפונה לרחוב יכלול קומת קרקע מסחרית גבוהה ומעליה 3 קומות למגורים, ובעורף יוקמו 3 בניינים בני 17 קומות, בתמהיל דירות של 3-6 חדרים ופנטהאוזים ושטחי מסחר. במכרז התמודדו שש חברות נדל"ן ביניהן חברת אמריקה ישראל ועמוס לוזון, קרן נס, עמרם אברהם וחברת אסיה חדרה.

על פי הדיווח של אאורה, סך העלויות הצפויות של הקמת הפרויקט עומד על 334 מיליון שקל, ההכנסות הצפויות עומדות של סך של כ-393 מיליון שקלים והרווח הצפוי עומד על סך של כ-60 מיליון שקלים.

עד לאחרונה אאורה נמנעה מבנייה בחדרה, אך בנתה בישובים הסמוכים כמו פרדס חנה ואור עקיבא. יחד עם זאת, לפני כחודש רכשה החברה קרקע בשכונת הפארק בחדרה בסכום של כ-22 מיליון שקלים ותקים 2 בניינים בני 10 קומות הכוללים 76 יחידות דיור.

לאחר הזכייה במכרז אמר אטרקצ'י כי: "השכונות שיבנו עדיין מאפשרות לזוגות צעירים ולמשפחות לרכוש דירות במחירים הגיוניים של כ-1.25 מיליון שקל לדירת 4 חדרים וכ-1.4 מיליון שקלים לדירת 5 חדרים. אזורים אלה הופכים מבוקשים ביותר ואנו ממשיכים לבחון הזדמנויות חדשות לצורך הרחבה נוספת של פעילותנו באזור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות