fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפכ"ל נולד

משפחות השוטרים במדינה הפכו היום לשבט גדול כשילדיהם בחרו להתחפש לשוטרים. אלמוג בן לולו, בנו של מפקד יחידת 101 במג"ב, יגאל בן לולו סירב להתחפש לשוטר, עד הרגע בו פגש את מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו ואז הבטיח: "גם אני אהיה מפכ"ל"
משפחת השוטרים בפורים
כל ילד רוצה להיות שוטר. משפחת השוטרים בפורים (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

פורים שמח אצל כחולי המדים.  שש משפחות שוטרים במשטרת ישראל חיפשו את ילדיהם לשוטרים בחג הפורים.  אצל חלק מהילדים התחפושות היא כבר חלק ממודל לחיקוי, אבל  דוקא אלמוג בן לולו בן ה-10, בנו של סנ"צ יגאל בן לולו, מפקד 101 -מרכז, סלד כל השנים מהתחפושת שכל כך מאפיינת את שגרת חייו של אביו. חלק משגרת חייהם של השוטרים, הם לרוב לא נמצאים בבית, בעיקר שמדובר בשני ההורים. על חלק מהילדים זה אף משפיע בחג הפורים. לפני שלושה חודשים משהו השתנה, אלמוג, פגש במפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו בטקס פו"מ בו השתתף אביו. אז הואר החליט שבפורים הזה הוא יתחפש למפכ"ל ובעודו בן עשר הבטיח שהוא יהיה המפכ"ל העתידי של במדינת ישראל. 

סנ"צ בן לולו, אלמוד ושקד עם המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו
סנ"צ בן לולו, אלמוג ושקד עם המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

סנ"צ בן לולו: "עד הטקס הוא לא רצה להיות שוטר, אך אחרי המפגש עם המפכ"ל, הוא שינה את דעתו. הוא כל כך התרשם ממנו והיום הוא חולם להיות מפכ"ל. היום הוא חוגג יום הולדת 10 והתחפושת מתחברת לשאיפות שלו שיגדל. אחיו שקד רוצה להיות כמו אביו מפקד במג"ב".

משפחת השוטרים בפורים
בתמונה מימין לשמאל: סנ"צ יגאל בן לולו וילדיו אלמוג ושקד, רס"מ שלמה שלמה ורס"ל מיכל שלמה וילדם נועם צבי, פקד דודי ניסני וילדתו חושן, רס"ר ציפי דורון וילדיה אורי מאור וליאור, רס"מ רויטל חוטה וילדיה ליהי וים ורס"ב אוריאנה מימון וילדתה תאיר. (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות