איך לא חשבו על זה קודם? המגבת הייחודית הזו שייכת למותג wallabe, והלולאה שלה מאפשרת הוצאה נוחה ובטוחה של התינוק מהאמבטיה, כאשר המגבת תלויה על צוואר ההורה ללא חשש שתיפול או שאבא-אמא יתרטבו. היא עשויה 100 אחוז כותנה ומוצעת בחמישה צבעים ובשני גדלים. 119 שקלים. בחנויות למוצרי תינוקת. לאתר החברה לחצו כאן.
חסד עם העור. סבוקלם, מותג הטיפוח לעור רגיש, חוגג 25 שנה להיווסדו ומשיק את מארז שלושת השלבים, המכיל קרם לחות, סבון פנים ומי פנים. עתה מוצע המארז ב-160 שקלים במקום 237. הוא מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לבעלי עור רגיש ואדמומי. המוצרים, המעולים יש לציין, הם היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית לעור רגיש. ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.
הסלבס וגם אתן. המוצר הזה של חברת WELEDA, הנקרא "סקין פוד" והוא מוצר דגל עולמי. תכליתו: הזנה, טיפוח וריכוך של עור יבש (פנים, מרפקים, כפות ידיים ורגליים). הפורמולה שלו מכילה שמן חמניות ושקדים אורגני לצד צמחי מרפא. ויקטוריה בקהאם, אדל, ג'וליה רוברטס, קייט האדסון, קייט ווינסלט, דמי מור, אלכסה צ'אנג, קים קרדשיאן ואחרות לא זזות בלעדיו. עכשיו, תורכן. 66 שקלים ל-75 מ"ל.
אוריגמוווו. אם אריזות שוקולד פרה של של עלית נראות לכם קצת אחרת החודש, זה בשל שיתוף פעולה ייחודי בין המותג פרה לחברת HP Indigo, שפיתחה תוכנה, המציעה יכולות חדשניות של היפר פרסונליזציה, המאפשרת חוויית לקוח אישית על ידי יצירת אינסוף וריאציות גרפיות ייחודיות. המשמעות עבורכם היא שאחרי שסיימתם לנגוס בשוקולד וליצור באמצעות האריזה פרות אוריגמי. שימו לב: מדובר במהדורה מוגבלת של השוקולד במיליון עיצובי אריזות שונים. בחלק הפנימי של כל אריזה _ סימוני גזירה. תיהנו. 5.50 שקלים (מחיר שופרסל).
בריא עם בשר. לאור מגמת הבריאות העולמית, השיקה חברת זוגלובק, לראשונה, נקניקיות שאינן מכילות חומרים משמרים ומצטרפות למוצרי על האש, המכילים מרכיבים טבעיים בלבד, שהושקו לאחרונה. בהיצע: נקניקיות עוף 400 או 800 גרם ונקניקיות וינר 500 גרם. בסדרת מוצרי על האש, העשויים 100 אחוז מרכיבים טבעיים, נציין את ההמבורגר, הקבב והמיני מיני בורגר. 14 שקלים לנקניקיות, 20 שקלים למוצר מסדרת על האש (מחירי שופרסל). בכל רשתות השיווק.
קולקציית קפסולה. בקפה ג'ו השיקו קפסולות קפה המיוצרות בטכנולוגיה חדשנית המונעת חדירת חמצן לשמירה על טריות מקסימלית ללא צורך באמצעי אחסון מיוחדים. בנוסף, בראש הקפסולה ניצבת כיפת הידוק, המדמה את פעילות הבריסטה בדחיסת הקפה ויוצרת מרקם עשיר במיוחד. קפסולות EVO (כך הן נקראות) מוצעות בכמה דרגות חוזק ובשישה טעמים שונים. 20 שקלים למארז של 10 קפסולות. בסניפי בתי הקפה ובחנות המקוונת של ג'ו ניתן לרכוש ארבעה מארזים ב-60 שקלים בלבד. לאתר החברה לחצו כאן.
לחות מלטפת. ניוואה השיקה את "קרם סמות'" _ תחליב רחצה המכיל חמאת שיאה מזינה העוטפת את העור בקצף קליל, עדין וריחני. רמת ה~PH מותאמת לחומציות הטבעית של העור והלחות נותרת בעור זמן ממושך גם לאחר שימוש במגבת. 27 שקלים ל-700 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.
9 בגלל הטעם והניחוח. מותג הקוסמטיקה הבוטנית YVES ROCHER (איב רושה) מציעה שפתוני לחות והזנה, המכילים כ-82 אחוז רכיבים טבעיים ומועשרים בתמציות בוטניות, חמאת שיאה טהורה לאפקט מתקן עבור שפתיים יבשות ושמן מקדמיה להזנה. במבחר השפתונים: אגוז מקדמיה, חמאת שיאה, וניל, קוקוס ופטל. 12 שקלים. באתר החברה. לחצו כאן.
הידעתם?. שוקולד פרה של עלית הושק, לראשונה, באפריל 1934, שנה אחרי הנחת אבן הפינה למפעל עלית. שוקולד פרה היה השוקולד הראשון ששווק ויוצר בארץ, ומאז ועוד היום הוא שומר על עקביות ויציבות באמצעות הקפדה על הנכסים שלו: האריזה, הצבע האדום, הפרה ושמירה קפדנית על הטעם והאיכות. "שוקולד פרה" או "פרה אדומה" הוא כינוי שהשתרש במהלך השנים בקרב צרכני השוקולד, למרות ששמו זה מעולם לא הופיע על גבי האריזה והפרה אינה אדומה, אלא רק מוקפת ברקע אדום.