fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקולפן המושלם והקולקציה הקוקטית המהממת

חדשים על המדפים: מסקרה עמידה מעולה, ופלים טעימים בלי טיפת גלוטן, וגם: איך תככבו על הצנצנת של נוטלה?
צילום: יוסי פונס
צילום: יוסי פונס

קולפן הפלא

כמה פעמים קרה לכם שהקולפן שקניתם הוא אכזבה, כי המקסימום שהוא יודע לקלף זה את אוויר החדר? עם הקולפנים החדשים המעולים של ארקוסטיל, זה לא יקרה. בהיצע: קולפן ז'וליאנים לרצועות המיועד להקפצה, לבישול ולקישוט וקולפן חלק, המיועד לקילוף תפוחי אדמה, מלפפונים, גזרים, בטטות, קישואים, חצילים ושאר ברי קילוף. מסגרת עגולה בצידו האחד של הקולפן תסייע בשליפת "עיניים" מתפוחי האדמה, והלהב הקטן בצידו השני מיועד לחריצה קלה. ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן. 30-25 שקלים.

צילום: אפרת אשל
צילום: אפרת אשל

בלי גלוטן, וגם טעים

נמנעים מגלוטן ובכל זאת בא לכם משהו מתוק ובמחיר הגיוני? חברת גילרו השיקה סדרת מוצרים חדשה ללא גלוטן תחת המותג "עלמה": ופל במילוי קרם בטעם שוקולד; ופל במילוי קרם בטעם לימון; גלילי ופל במילוי קרם בטעם שוקולד; גלילי ופל במילוי קרם בטעם אגוז וכן גביעי גלידה. כל המוצרים נטולי שמן דקל, רכיבים מהחי וחומרים משמרים ומכילים סוכר חום. טעמנו, וזה בהחלט טעים. כ-7 שקלים לאריזת ופלים (150 גרם); כ-7 שקלים לאריזת גלילי ופל שוקולד (100 גרם); כ-12-7 שקלים לאריזות גביעי גלידה.

 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ריסייך מניפה

REVLON השיקה מסקרה חדשה בשם Volumazing Mascara, המעניקה נפח לריסים ויוצרת מניפה בעלת נוכחות. כל הטוב הזה קורה בזכות פורמולה המבוססת על שמן זית בשילוב שלושה סוגי שעווה. המסקרה אינה נמרחת, לא יוצרת גושים ועמידה עד 24 שעות (מה שנכון, ניסינו). המברשת הייחודית עוטפת כל ריס בכמות מדויקת של מסקרה וכך מביאה את הריסים לתוצאה מושלמת. 70 שקלים.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הסתכלו בצנצנת

נוטלה פצחה בקמפיין חביב בשם Your Morning With Nutella (הבוקר שלכם עם נוטלה), ואתם יותר מאשר מוזמנים לככב על הצנצנת. כל שעליכם לעשות הוא להצטלם עם ארוחת הבוקר שלכם, בשילוב ממרח נוטלה, כמובן (אחרת מה הועילו חכמים), להעלות את התמונות לאתר המבצע של החברה ולהיות חלק מהאריזה שתושק במהלך השנה. בין המשתתפים תוגרל חופשה משפחתית בניו יורק כולל ביקור וי איי פי ב"קפה נוטלה" החדש שנפתח בעיר. לכו על זה.

צילום: איתן טל
צילום: איתן טל

יפה לך קוקטית

ההשראה לקולקציית החורף של ICE CUBE שאובה מהאופנה האיטלקית, הקלאסיקה הנשית העל זמנית, בשילוב טרנדים מובילים של בתי האופנה הגדולים במילאנו ובפריז. הכוכבות של הקולקציה הן החליפות, המגיעות בשפע של חיבורים: ז'קט ומכנסיים צרים או בגזרה רפויה, ז'קט וחצאית מיני או מידי, חליפות מכנסונים וחליפות של מכנסיים וחולצות תואמות במראה אלגנטי עם השראות ספורטיביות. קבוצה בולטת בקולקציה מעוצבת ברוח בית האופנה שאנל, ובה תמצאו חליפות ושמלות טוויד קוקטיות עם קצוות פרומים בצבעוניות פסטלית ענוגה לצד השחור-לבן הקלאסי. עד 15 בינואר יש לכן 50-40 אחוז הנחה (קולקציית ערב – 25 אחוז הנחה). למשל: מעיל צמר קצר – 360 קלים במקום 599 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר אייס קיוב.

 

צילום: מוטי פישביין
צילום: מוטי פישביין

שיהיה בכיף

המותג כיף בשיק את תחליבי הרחצה שלו בפורמולה חדשה מכילה רכיבים איכותיים, שלדברי היצרנים תוסיף לתחושת הרכות המלטפת של העור. לבחירתכם, הניחוחות האלה: חלב ודבש, חלב שקדים, לבנדר, קוקוס וניל, מאסק ויסמין ואוקיינוס. כ-13 שקלים ל-700 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

צילום: נועה סלטי
צילום: נועה סלטי

קחי מעיל, יהיה לך קר

בלי קופר מציעים החורף שלל מעילי נשים, בהם מעילי פוך העשויים ניילון ומילוי סינטטי בכמה דגמים באורך מותן ובאורך ירך. בהיצע: מעילים עם כובעים שלובי פרווה מלאכותית, כמה ורסיות של צווארונים וכן וסטים פוך באורך מותן בעיטור רוכסן זהב. 300-130 שקלים. ועכשיו, יש מבצע שווה של 1+1 על קולקציית החורף. ג'ינסים – 20 אחוז הנחה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מגן ומתקן

לה רוש-פוזה, מותג הדרמו-קוסמטיקה לעור רגיש, מציע את CICAPLAST GEL B5 – קרם-ג'ל ייחודי המסייע להאצת תיקון אפידרמיס פגוע במקרים כמו של הסרת תפרים, לאחר פילינג קוסמטי ולאחר טיפולי לייזר. התכשיר מכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, שהם בעלי תכונות אנטי-אוקסידנטיות, המרגיעים ומרככים את העור. איך הוא עובד? הוא יוצר שכבה חוסמת למחצה על פני העור, מעין תחבושת שקופה, ובכך מונע חדירת חומרים מגרים. יש למרוח פעמיים ביום בפעולות מסאז' על עור נקי ויבש. 80 שקלים ל-40 מ"ל. ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של קופות החולים מכבי, לאומית ומאוחדת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות