fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צבע הכסף

איך לצבוע את המשרד כדי ליצור סביבת עבודה נעימה?
מירי פיקרסקי רובין (צילום: רון שלף)
מירי פיקרסקי רובין (צילום: רון שלף)

מאת: מירי פיקרסקי רובין

סביבת עבודה, בין אם במשרד הייטק, במשרד ממשלתי או אפילו בבית, משפיעה בין היתר על הרושם שנוצר בקרב מבקרי המשרד, אך יותר מזה – משפיעה על התפוקה והיצירתיות. אחד האלמנטים המרכזיים ביצירת סביבת עבודה נעימה ופרודוקטיבית הוא צבעי הקירות. כאשר מחליטים כיצד לצבוע את קירות המשרד, יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

מירי פיקרסקי רובין (צילום: רון שלף)
מירי פיקרסקי רובין (צילום: רון שלף)
  1. גוון מרכזי בהיר ונייטרלי: במרבית המשרדים נהוג לשמור על גוונים בהירים ונייטרלים (לבן או אופ-ווייט) ובכך להקנות תחושה של מרחב גדול ונקי.
  2. גוון נוסף עם קונספט: בנוסף לגוון הכללי הבהיר, אפשר לבחור גוון דומיננטי, כמו אדום חזק, כתום בוהק או ירוק יער עמוק. גם גוון בינוני בעוצמתו, כל עוד ההבדל בינו ובין קירות הרקע הבהירים ברור לעין, יכול ליצור שינוי בכל משרד. בחירת הגוון צריכה להתאים לאופי העיצוב שרוצים ליצור: בין אם בחירת גוון לעובד, או גוון שמזוהה עם הלוגו של החברה. כדאי ליצור חזרה על הגוון ברחבי המשרד גם אם בצורה סמלית – באקססוריז משלימים כדוגמת פריטי ריהוט, תמונות או וילונות.
  3. קהל היעד של החברה: במשרדים שמשמשים לפגישות עם לקוחות ובחדרי ישיבות, השתדלו להתאים את צבעי הקירות לקהל היעד של החברה. כך, משרד הייטק ישמור על גוונים מודרניים ועיצוב עכשווי, ואילו קליניקה לייעוץ זוגי תבקש ליצור אווירה יותר חמימה ואולי אף רומנטית שתסייע להשבת האהבה.
  4. קיר ייחודי בכניסה: בכניסה הראשית, הרשו לעצמכם ליצור קיר מיוחד שמושך את העין. האפקט שנוצר על ידי צבע, מרשים מאוד את הנכנסים.
  5. תחזוק הקירות: הקפידו לחדש את קירות המשרד לפחות אחת לשנה, שכן משרד שעובדים בו הוא משרד שמתלכלך… קל וחומר, אם בקירות הופיעו סדקים, או פגמים שנוצרו מהיתקלויות או שפשופי רהיטים באזורים מסויימים. צבע מרהיב, ללא רבב על הקירות יקנה בכל פעם מחדש את התחושה של מראה רענן שעושה חשק להשתפר ולהגיע למחוזות חדשים.

* הכותבת היא המעצבת של BG paint מקבוצת אשטרום, www.bg-paint.co.il

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות