fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להכניס ראש של שכיר למיטה של עצמאי

כסף, חופש, תשוקה, השפעה. 4 סיבות טובות למה כדאי לכם לפתוח עסק משלכם
צילום: פוטוליה

מאת: גרסיאלה שפירו-גולדמן

לפתח עסק חדש או לקדם עסק קיים זו משימה מאתגרת, רוויית אחריות ולא מעט התחייבויות. אנשים משקיעים בעסקיהם הרבה מאוד אנרגיות, מפעם לפעם רמת ההכנסות יורדת ולעיתים הם נדרשים לעשות אלף ואחת פעולות בבת אחת. אז למה בכל זאת כדאי להשקיע בעסק משלכם? הנה ארבע סיבות טובות:

1. עסק משלך = כסף: בין אם מתחילים עסק מצורך או כהזדמנות עסקית, רווחה כלכלית היא אחת הסיבות החזקות ביותר שמניעה אנשים רבים לפתוח עסק משלהם.

גרסיאלה שפירו-גולדמן (צילום: סטודיו מירו)
גרסיאלה שפירו-גולדמן (צילום: סטודיו מירו)

2. עסק משלך = חופש: גם אם בהתחלת הדרך נאלצים לעבוד 14 שעות ביום, חופש היא מילת המפתח. החופש להיות האדונים של עצמם, החופש בניהול היום והיומן שלהם, החופש להגשים את חלומותיהם ורצונותיהם.

3. עסק משלך = תשוקה: החיים קצרים מדי כדי לשרוף שעות בעבודה לא נכונה. אם אתם לא מרוצים ממה שאתם עושים כיום, כנראה שהלב מזמין אתכם לשקול שינוי. תסמכו על התשוקות שלכם, הן מכירות את הדרך.

4. עסק משלך = השפעה: בעלי עסקים מצליחים לא מוכנים להיכנס לקטגוריה של "עוד עסק שדומה ל…", ולהפוך ל"עוד עסק אחד פחות". הם לא מוכנים לשרוד. הם רוצים להצליח, רוצים לגדול, רוצים להשפיע, רוצים להרוויח, רוצים חופש אישי וכלכלי, רוצים איכות חיים. יחד עם זאת הם מבינים שכדי להשיג כל זאת, הם חייבים להביא משהו שונה כי עסק שאינו ייחודי ושונה מהמתחרים, עתידו להיעלם.

© הכותבת היא מנכ"לית מרכז גרייס – מנטורינג להצלחה להצלחה עסקית שיווקית ובעלת חברת "מחלקת שיווק, תשאירו את זה לנו"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות