fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תופסים את הכינים בביצים

לכינים אין חופש גדול והן חוגגות בכל עת על ראשי הילדים. ענבר מעודד מנהלת מותג הדרין בטיפים מצוינים שיעזרו לנו להמנע ולטפל באופן טבעי, זריז ויעיל במטרד המציק
הראש נקי, הילדה מאושרת. וגם אמא (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)
הראש נקי, הילדה מאושרת. וגם אמא (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

לפני שאתם מגרדים בראשכם בעצבנות, כאות להזדהות עם ילדכם שאולי נדבק במכה ה-11, קבלו כמה עצות ודרכי פעולה:

1. כינה תמיד מופיעה ברגע הכי לא מתאים. אבל אין מה להלחץ.

2. כינים ממש לא טובעות בבריכה, גם הכלור לא בדיוק מזיז להן. האמת היא שגם הן מחכות לחופש רק כדי לעבור מראש לראש בזמן ההשתוללויות ובזמן שימוש משותף במגבת, חלוק או כובע ים. ציידו כל ילד בחלוק משלו ותבקשו ממש יפה שלא ישתף בו.

3. אין צדק בעולם. דווקא הילדים הטובים, אלה שמשאילים במלתחה את המסרק לחבר, יחזרו הביתה עם בונוס קטן על המסרק. כדי לוודא שהמברשות והמסרקים נקיים מכינים ומביצי כינים, השרו אותם במים חמים למשך 10 דקות לפחות. את הקוקיות, הכובעים ואביזרי השיער שלא ניתן לכבס כדאי לאטום בשקית ניילון למשך יומיים.

4. כשהבת שלך וחברה מסרקות אחת את השנייה, זהו רק סימן עבורך גם להכין את המסרק  הצפוף, שאת כל כך "אוהבת". מתוקות. ואל תשכחי לשלוח אותה לקייטנה עם שיער אסוף.

5. אין על מסיבת פיג'מות, אבל אם גירודי ראש הם חלק מהבילוי, מומלץ לסיים אותה בטיפול נגד הכינים וביצי הכינים, בהחלפת כל המצעים והמגבות ובכיבוסם ב-60 מעלות. לא אמרנו שזאת המסיבה שלך, נכון?

6. הכינים אוהבות להטיל את ביציהן באזורים החמים בראש, אז כדי לאתר אותן כדאי לשים לב במיוחד לאזור העורף ומאחורי האוזניים. אפילו תשתמשו בזכוכית מגדלת.

7. כדאי לך לבחור במוצר נגד כינים שמשמיד גם את ביצי הכינים, אחרת ביצים חדשות יבקעו כשבוע אחרי הטיפול ותמצאי את עצמך בסאגה ארוכה ובצורך בעוד טיפולים.

הראש נקי, הילדה מאושרת. וגם אמא (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)
הראש נקי, הילדה מאושרת. וגם אמא (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

8. כששולחים אותך לברר עם אמא של חברה איך זה שהשניצל שלה כל כך יותר טעים משלך, תנצלי את השיחה ותקבעי איתה טיפול כינים לאותו יום. זה ימנע (אולי) הדבקות חוזרות.

9. לפי חוק מרפי את הכינה הבאה תגלו דקה לפני שאתם יוצאים מהבית לאירוע חשוב.אמא של מרפי הייתה ממליצה לך במקרה כזה (או כשהגירוד המוכר מתחיל דקה לפני השינה) לעשות טיפול זריז "על יבש" במוס 'הדרין & גו', ללא שטיפה מיידית למקרי חירום ולסרבני חפיפות  ̶  רק להתיז, למרוח ולהמשיך בשיגרה.

10. כינים בקיץ הן הדרך של הגננות והמורות לגרום לכן להתגעגע אליהן, אבל אין מה לעשות, עכשיו אתן בתפקיד: שימו עין על כל גירוד קטן, הדריכו את הילדים להימנע ממגע ראש בראש, טפלו בזמן וביסודיות גם בכינים וגם בביצים.

מוצרים נוספים ששווה להכיר הם : הדרין ONCE  הנותן  יעילות גבוהה בהשמדת כינים וביצי כינים, לרוב בטיפול יחיד, מבלי הצורך לחזור על הפעולה לאחר 7 ימים. הוא ללא חומרי הדברה  ומתאים לשימוש מגיל 6 חודשים.  ג'ל הדרין ONCE בבקבוק  שמתאים במיוחד לשיער קצר עד בינוני ותרסיס לשיער ארוך או מתולתל.

הטיפים באדיבות ענבר מעודד מנהלת המותג "הדרין"

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות