fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפוי מראש

ניב רסקין יכול לצעוק עוד 20 פעם "אגדה אגדה" על האצן יוסיין בולט, אבל בולט, כמעט ללא מאמץ, בפוזה נון שלאנטית יודע שהוא ייקח את הזהב ושאף אחד לא יסכן אותו
איור: פוטוליה
איור: פוטוליה
איור: פוטוליה

בניגוד לתקשורת שיצאה מגדרה בצהלולים כל אימת שספורטאי ישראלי עשה משהו בעל ערך ספורטיבי, אני די מאוכזב מהאולימפיאדה בריו. הכל שם היה צפוי וידוע מראש, בניגוד לטורניר היורו בכדורגל.

ההישגים בריו היו כמו סיפור שסופו בלי שום אדרנלין והפתעה, שזה מהות התחרות הספורטיבית. ניב רסקין יכול לצעוק עוד 20 פעם "אגדה אגדה" על האצן יוסיין בולט, אבל בולט, כמעט ללא מאמץ, בפוזה נון שלאנטית יודע שהוא ייקח את הזהב ושאף אחד לא יסכן אותו. כך גם מייקל פלפס הגדול בבריכה, שאחרי פרישה, גם בעוד ארבע שנים אם ירצה, ייקח את הזהב בגדול, והכדורסלנים בארצות הברית ורצי המרתון מקניה.

כאשר בתחרות ספורט הכל צפוי וידוע מראש, ושום דבר לא מפתיע, הרי שמשהו נעשה קצת עכור, שלא לומר משעמם. ופה אני רוצה להציב שוב את הרעיון להשקיע עוד ועוד כספים בשיט, כדי שאנחנו נפתיע את כל העולם. מאמן נבחרת אוקראינה אמר לי בביקורו בחיפה שמפרץ חיפה הוא המקום הטוב באירופה לאימוני קיץ וחורף. אז מגרש טבעי יש לנו וגם רוחות ושייטים. אנחנו ממש בגזרת ההצלחה וצריכים לעשות את הצעד שמחבר את הגרוש ללירה, ואז לא רק שנפתיע את עצמנו, נפתיע אפילו את העולם כולו. בשיט יש כבר תשתית ותמיד תמיד הרוח הטובה יכולה לתת לך את הסיומת המוצלחת לעבר האופק, לעבר התהילה. מי שרוצה הפתעות ומדליות מהכיוון שלנו, חייב להשקיע יותר בעולם השיט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות