fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צאו בחוץ במקום אחר

אם שום דבר לא ישתנה ברגע האחרון, גם השנה יקבלו תושבי אח"י אילת מפגע עצמאות במקום מפגן עצמאות
אח"י אילת בקרית חיים
רחוב אח"י אילת בקרית חיים (צילום: נחום סגל)

עצוב לדעת שאם דבר לא ישתנה, גם השנה תיערך חגיגת העצמאות בקרית חיים ברחוב אח"י אילת, למגינת ליבם של תושבי הרחוב והבתים שגובלים בו. התושבים כבר התריעו בעבר שזרם החוגגים הגדול גורם לנזקים סביבתיים קשים לבתים בשכונה. אנשים עושים צרכיהם בחצרות ובחדרי המדרגות, מקיאים, משאירים בקבוקי שתייה וזבל, עושים רעש והופכים לילה שכולו חגיגה, לסיוט מתמשך.

אני שואל בשם התושבים המודאגים והסובלים שחלקם דיבר איתי, מדוע אי אפשר לקיים את החגיגה במקום ציבורי כמו חוף הים או בשטח האיצטדיון, או בגן ציבורי גדול אחר. מדוע נאלצים אנשים ישרי דרך לקבל במקום חגיגת עצמאות, ערב שכולו סבל מתמשך עד אור הבוקר.

שינוי בחשיבה הלוגיסטית. רח' אח"י אילת (צילום: נחום סגל)

בבוקר שלאחר החגיגות בשנה שעברה עשיתי טיול בבוקר עם הכלב שלי, וגיליתי חבורת שיכורים שוכבת בתוך תחנת האוטובוס, כשבקבוקי שתייה ריקים זרוקים סביבם. פרנסי הציבור חייבים להבין שהעסק פה טעות מיסודו, וחייבים לבטל את רוע הגזירה ולעשות שינוי בחשיבה הלוגיסטית. אם בכל זאת השנה יקיימו את הפסטיבל ברחוב הראשי, יש להציב שומרים כל הלילה ולמנוע כניסת זרים לרחובות הגובלים. רוצים מפגן עצמאות ולא מפגע עצמאות, אומרים תושבי השכונה, ויש הרבה אמת וצער בדבריהם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות