fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פגישת מחזור

שנות ה-80. תמונת מחזור (צילום עצמי)

מאז שהעניין עלה ואפילו הוקמה קבוצה בפייסבוק במיוחד לתכנון האירוע, יש לי כבר שלוש חברות שהתחילו לצום ולדחוק בי בו זמנית לדחות את תאריך האירוע כמה שיותר. אני, לעומת זאת, לא לקחתי את זה כל כך קשה. אמרתי להן, בחייכן, כולה פגישת מחזור, למה לעשות מזה עניין? ויצאתי מיד להיפגש עם שלושה מנתחים פלסטיים, שהבטיחו לי שבעד סכום סמלי הם ישילו ממני את 23 השנים שעברו מאז שסיימתי תיכון כהרף עין ובלי למצמץ. באמת בלי למצמץ, לפחות עד הפגישה, זאת אומרת, ובמקום 23 השנים שלי, יוסיפו לי המנתחים המדופלמים 23 שנים אחרות במצב טוב יותר.

סיגלית הופרט שגב (צילום: אלון מצפה)

ההצעה היתה מפתה אבל החלטתי שאם כבר להיות מקומטת, עדיף לי להיתקע עם הקמטים שלי, שעבדתי כל כך קשה להשיגם, שנה אחר שנה, וגם ככה הם רגילים אלי כבר ואני אליהם. הרי מה בדיוק אעשה בלעדיהם כל בוקר מול המראה? את מה אטשטש ואסתיר? מה בדיוק יישאר לי לעשות בבוקר? הייתי חננה טיפוסית. אף פעם לא עשיתי בעיות, הייתי תלמידה טובה, מש"צית, במועצת תלמידים ועד היום לא חשבתי שממש השתניתי מאז סיום התיכון. אולי נמכתי בסנטימטר או שניים, בטוח שהשיער מסתדר לי טוב יותר או שפשוט למדתי להתרגל אליו ולקבל את זה, שזה השיער שלי וזה לא עתיד להשתנות, לא משנה כמה אחלום על זה בלילה. בקיצר, לא שינויים דרמטיים.

ואז החלו לצוץ התמונות בפייסבוק. תמונות שהעלה כל אחד בתורו, חברים למחזור. תמונות שלא ידעתי על קיומן, במקומות שלא זכרתי שביקרתי בהם, בפוזות שלא ידעתי שאני יודעת לפוזז. איך אומרים במילה אחת שמסכמת את הכל בצורה מאוד מדויקת? פדיחה!

שנות ה-80. תמונת מחזור (צילום עצמי)

בואו נתחיל מזה שלהתבגר בשנות ה-80 זו פשוט התעללות. מה זו האופנה הזאת? למה כל הבגדים גדולים עלי לפחות בשלוש מידות ואיך לעזאזל חשבתי שזה יפה. ומה העניין עם התסרוקות? למה? למה לנפח את השיער? ככל שהועלו יותר ויותר תמונות ככה התוודעתי לממדי השינוי הדרמטי שחל בי ב-23 השנים האחרונות. שינוי של ממש, שנראה בפירוש גם לעין בתי מזוינת. שינוי מבורך, ללא כל ספק. כי אולי היום אני מקומטת יותר, אבל לפחות הג'ינס לא מגיע לי עד הצוואר.

סיגלית הופרט-שגב כותבת את הטור "סיגליות לשבת" בעיתון צפון -1

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות