fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשור לפייסבוק: שיעור הגירושין עלה ל-65 אחוז

פעם זו היתה אלי מקביל, שסיימה את הערב בפאב השכונתי אחרי יום עבודה סוער בשביל דייט. היום הכל מתחיל ומסתיים בפייסבוק
פייסבוק
העצמאים מוחים דרך הפייסבוק (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)
פייסבוק
פייסבוק (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)

פייסבוק חוגגת עשור לקיומה. בהחלט אירוע מרגש, למארק צוקרברג ולחברי הקהילה החברתית שהשפיע לנו על אורח החיים. אבל מה באמת קרה לזוגיות התמימה של מאות אלפי זוגות בעולם. לצד סרטון העשור שצוקרברג הגה לנו, יש לא למעט זוגות שסרטון העשור שלהם נחתם בגלל הפייסבוק.

"פייסבוק העלתה את שיעור הגירושין ל-65 אחוז. הרשת החברתית הפכה לקטליזטור ואיתה גם אתר Vkontakte למגזר הרוסי- הרשת החברתית הגדולה ביותר ברוסיה ובאוקראינה. יותר ויותר עורכי דין בתחום המשפחה מדווחים כי יחסים מסתיימים בין בני זוג בגלל הרשת חברתית וגם בגלל האייפונים ומשחקי אפליקציות ", מסבירה עו"ד סופי ספקטור בתחום דיני האישות והמשפחה.

"אם אני צריכה למנות את הסיבות שאנשים מחליטים להתגרש, פייסבוק היא אחת מהן וזה עולה כמעט בכל שיחה או הליך גישור. הרשתות החברתיות נתנו פתח ליצרים מיניים ולבגידות. אם פעם חששנו שהבעל יוצא לשתות דרינק בבר בסוף כמו ב'אלי מקביל', היום זה חצי נחמה לעומת השעות שאנו מבלים ברשת החברתית”.

עו"ד ספקטור מציינת כי במגזר הרוסי מדווחים על עלייה בסיבות לגירושין בגלל הרשת החברתית. "אנשים פותחים דף חבר ופתאום מגלים אהבות ישנות, אהבות נעורים. לא פעם נתקלתי בזוגות שחוצים יבשות ונפגשים במדינות אמצע באירופה כדי לממש את אהבתם".

עו"ד סופי ספקטור, בכירה בתחום דיני האישות עם ותק של 18 שנה בתחום המשפט ומרצה מבוקשת בתחום המשפט ודיני אישות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות