fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סערה במתנה

הפייסבוק רחש בלי סוף תמונות של שלג בזוויות שונות, באזורים שונים ובכמויות שונות ונראה כאילו גם הוא, כמו כולנו, תוהה אם הגיע למקום הנכון או שמה זאת טעות, פשוט טעות

היה באמת קר, והרוח העזה כמעט והעיפה לי את המרפסת עם כל העציצים צמאי השמש וספות הראטן התובעות קיץ עכשיו! אבל עם כל הקור והגשם והרוח והשלג, היה נעים! אולי לא ל-60 אלף בתי האב שנותרו ללא חשמל, אבל לרוב, לרוב היה נעים. אחרי שהתכסנו בשמיכות פליז עבות, הדלקנו את המזגן, הרדיאטור ותנור הספירלות, היה בהחלט נעים.

הפייסבוק רחש בלי סוף תמונות של שלג בזוויות שונות, באזורים שונים ובכמויות שונות ונראה כאילו גם הוא, כמו כולנו, תוהה אם הגיע למקום הנכון או שמה זאת טעות, פשוט טעות. החדשות היו במתכונת שעת חירום, מבזקים פרצו ללא הרף, וגם כשהתחממנו נאלצנו לצפות בתמונות השלג והשיטפון המקפיאים דרך מסך הטלוויזיה.

דני רופ, שתוזז עד אימה, נראה תשוש ועייף מתמיד, למרות התגשמות החלום האולטימטיבי מבחינתו – חורף אמיתי מרובה מוקדים ותקלות. הסגירה הדרמטית של משטרת התנועה את נתיבי איילון נראתה כלקוחה מסרט מתח נטול תקציב משמעותי, ונציגי חברת החשמל זכו פעם אחר פעם לדקות שידור מביכות למרות מאמציהם לפתור את התקלות, ודיווחו שוב ושוב ושוב ושוב את אותו הדיווח בדיוק, רק מפי דוברים שונים, על מנת לאפשר לכמה שיותר עובדים לקבל את חמש דקות התהילה שלהם. כולם ניצלו את הסערה הזאת עד תום. כולם. אפילו אנחנו.

אמנם החזקנו מעמד ולא נכנענו למאמץ הלאומי להתלונן או לחילופין להעביר ביקורת על הרשויות, אך זה היה בעיקר משום שאצלנו לא היו אירועים ראויים לציון ואפילו לא תקלות זניחות שיגרמו לנו להתעצבן, אם לא ניקח בחשבון את העובדה שרוני, הקטנה שלי בת ה-6, ניצחה אותנו פעם אחר פעם בטאקי וגרמה לנו עגמת נפש של ממש.

אז היתה סערה ומדינה שלמה סערה סביבה, אבל היה בזה משהו מאוד מחמם. אנשים נחלצו האחד לעזרת השני, הילדים זכו לראות שגם אצלנו יש מזג אוויר מעניין ולא רק בחו"ל, המשפחה זכתה לזמן איכות, והמרק היה חם יותר וטעים יותר מאשר בדרך כלל.

ואולי פשוט מישהו רצה לתת לנו מתנה, שנעצור לרגע את המרוץ וננוח בבית עם המשפחה ונשחק טאקי על השטיח בסלון, גם אם אנחנו לא מפסיקים להפסיד.

כתבה: סיגלית הופרט-שגב

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות