fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעשה בגבינה

סיגלית הופרט שגב קנתה אריזת גבינה לבנה של 500 גרם וגילתה שיש בה 311 גרם בלבד. עכשיו היא מחכה ל-10 אריזות גבינה כפיצוי. מישהו רוצה עוגת גבינה?
[צילום: סיגלית הופרט שגב]

מאת סיגלית הופרט שגב

זה היה בוקר רגיל. כזה שסובב כולו סביב בישול ואפייה בשקט הנפלא הזה של שישי בבוקר, אבל לא מוקדם מדי בבוקר. הסירים היו כבר על הגז והחלטתי בהחלטה של רגע קפריזי כזה, להכין גם עוגת גבינה. לא התעצלתי, בניגוד לאופיי, הנעתי את האוטו ונסעתי לסופר הקרוב לבית מגורי _ שופרסל שלי. אחרי שקניתי שתי אריזות גבינה של 500 גרם כל אחת וגם עמדתי לקינוח איזה חצי שעה בתור, הגעתי הביתה.

[צילום: סיגלית הופרט שגב]
[צילום: סיגלית הופרט שגב]
במתכון היה כתוב 750 גרם גבינה לבנה, אז אריזה אחת של 500 גרם רוקנתי ישר לתוך הקערה ואת האריזה השנייה שקלתי, כדי להוציא ממנה רק 250 גרם. אלא שבמקום 500 גרם, המשקל הראה 311 גרם. הייתי בטוחה שמדובר בטעות. בדקתי אם האריזה פתוחה ולא, היא הייתה סגורה לגמרי. כיילתי את המשקל ושקלתי שוב. המשקל הראה שוב 311 גרם. ניסיתי לשקול דברים אחרים, הכל היה בסדר. הגבינה עדיין הראתה 311 גרם. זה היה ממש מעצבן בלשון המעטה. צילמתי והעליתי לפייסבוק. למה שרק אני אתעצבן? ככה! שידעו כולם! מאותו רגע התחיל מחול שדים מטורף. היו המון לייקים ומלא שיתופים אבל היו גם המון הודעות והמון הצעות מה לעשות עם זה. קיבלתי המון פניות מעורכי דין, שהציעו את עצמם על מנת לעזור לי לקרוע לתנובה את הצורה.

המון אנשים שלחו לי הודעה מפורטת איך מכיילים משקל אלקטרוני. כמובן, שרובם היו גברים. הרי ההנחה שאשה יודעת לכייל משקל בעצמה היא מופרכת. אז למי שתהה, אני יודעת לבד! קיבלתי מאות הצעות חברות. כן, מאות. בערך, אחת לדקה במהלך כל סוף השבוע והכי חמור, היו לי מיליון טלפונים. אין לי מושג איך הצליחו להשיג את הטלפון שלי, אבל, פנו אלי כמעט מכל תוכנית אפשרית להתראיין. מילא אם הייתי מקבלת פרס נובל או מינימום מוציאה איזה ספר, אבל על גבינה? בסוף גם תנובה התקשרו ואמרו שיבדקו. הם חזרו אלי ביום ראשון כשהייתי כבר מותשת מכל סוף השבוע ההזוי הזה והתחרטתי על כל הסיפור ואמרו, שזו כנראה היתה בעיה נקודתית. הם אמרו גם שישלחו לי מכתב התנצלות ו-10 אריזות גבינה כפיצוי. אז מישהו רוצה עוגת גבינה?

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות