fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכת מדינה

אמריקה תצטרך לקבל בהקדם שתי הכרעות גורליות, ולא משנה אם הנשיא יהיה דונלד טראמפ או הילרי קלינטון.
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

בסוף זה יקרה. אם תתאמת ההנחה שעומר מאטין, אזרח אמריקאי לכל דבר ועניין, ביצע טבח באורלנדו בהשפעת דעא"ש, אמריקה תצטרך לקבל בהקדם שתי הכרעות גורליות, ולא משנה אם הנשיא יהיה דונלד טראמפ או הילרי קלינטון.

צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

החלטה ראשונה, לייבש את ביצת דעא"ש, אחרת שיבוש החיים ומגיפת הטרור הווירטואלי יהרסו כל חלקה טובה בעולם המערבי. ההחלטה השנייה תעסוק בנושא הנשק. אמריקה מתחילה לעכל את הסכנה. על כל אזרח אמריקאי יש שלושה כלי נשק במרחב הפרטי והציבורי. אמריקה היא מחסן נשק שמהלך אימים על אזרחיה. נכון שה~NRG הוא ארגון עם עוצמה פוליטית וכלכלית שלא תתואר, אבל חצי מיליארד רובים ואקדחים בידי אזרחים ללא פיקוח נאות, זה איום אסטרטגי שבשבילו יצטרכו להגביל במידה ראויה את זכויות האזרח. המערב הפרוע של אמצע המאה ה~19 נגמר, וכרגע האמריקאים יצטרכו לקבל החלטות הרות גורל.

בארצות הברית יש 400 אירועי ירי עם נפגעים בשנה. נשאלת השאלה, אם ירי יום יומי על אזרחים חפים מפשע הוא צו אלוהי או מתכון שלטוני כושל. בסוף, הנשיא הנבחר יצטרך לקבל הכרעה גורפת בעניין. ייתכן שיותר קל להילחם בדעא"ש מאשר לאסור מכירת נשק לכל דיכפין, אבל השאלה היא מעבר לדעא"ש. בסוף, אזרחי ארצות הברית שחיים בסיכון יצטרכו לעמוד מול גורלם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות