fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחכים לינואר

הדרבי בין מכבי חיפה למכבי נתניה היה חלש. מי שגנבה את ההצגה הייתה פנאתינאייקוס, הם כרגיל עושים כדורגל טוב
מכבי חיפה
מכבי חיפה (צילום: יניב לני)

מכבי חיפה שיחקה חלש מול מכבי נתניה ולמרות הניצחון הדחוק, הראתה שהיא עדיין לא יצאה מהמשבר וזקוקה לחיזוק דחוף בחלק ההתקפי בחודש ינואר. חלק מהשחקנים כמו עמאשה, אזולאי וימפולסקי לא תורמים לקבוצה וצריכים לקבל שחרור.

גם הפועל חיפה צריכה בינואר חיזוק דחוף בחלק ההתקפי שלה, אחרת בצורת השערים תימשך והקבוצה תרד ליגה. כמה אוהדי הפועל שרופים מאמינים שאם קלינגר יילך, יבוא השינוי, כמו במכבי חיפה במקרה של ראובן עטר. לדעתי הם טועים.

כל השבוע חיכיתי לדרבי הגדול. תתפלאו, אבל לא של העיר מנצ'סטר אלא של אתונה. זהו אחד הדרבים החשובים בכדורגל האירופי, אם לא בעולם כולו. דרבי שיש בו בדרך כלל מעט כדורגל, הרבה עבירות וים של יצרים גועשים במגרש וביציעים.

האווירה היתה מדהימה, אוהדי פנאתינאייקוס רצו את כבודה האבוד ויצאו כשחצי תאוותם בידם. אולימפיאקוס כבר עשתה את שלה העונה ובדקות האחרונות של הדרבי שנגמר בתוצאה 2:2, חיפשה להחזיק מעמד ולשמור על עליונותה בכדורגל היווני.

היה הרבה כדורגל טוב לאורך המשחק, וכולם יזכרו שבמשחק הזה נולד כוכב חדש בכדורגל היווני והאירופי. הוא בן 18, קוראים לו מבריאס והוא כבש שער ראשון ובישל את השני לטובת פנאתינאייקוס. הדרבי של אתונה, יש בו משהו ייחודי, מחשמל לא פחות ואולי אף יותר מאשר הסופר קלסיקו הספרדי והקרב בין הסיטי ליונייטד באנגלי.

מכבי חיפה
מכבי חיפה (צילום: יניב לני)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות