fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כפיות טובה

לא פלא שיש מאמני כדורגל בארץ, שבעד שום סכום כסף לא יהיו מוכנים לאמן את בית"ר ירושלים
צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן הוא בעל זכויות רבות בכדורגל הישראלי, אך בעיקר בעל זכויות בכל מה שקשור לקבוצתו הנוכחית. האיש לקח עם הקבוצה בעבר אליפות, וכרגע הוא האיש שהצליח להוציא את הקבוצה משאול התחתית, לחבר את השחקנים, להרגיע את המערכת ולבנות קבוצה שמשחקת כדורגל חיובי.

במשחקשל בית"ר נגד קרית שמונה, בדקה ה-40 החליט המאמן להוציא מהמגרש את ערן לוי, שחקן שקיבל לפני כן כרטיס צהוב. הקהל הגיב בבוז גדול, והתקשורת, בזמן אמת, החלה לטחון את אלי כהן. ואני שואל את עצמי, כמה כפיות טובה ועזות מצח יש לקהל הירושלמי, שלא מגבה את המאמן בהחלטתו. אחרי הכל, המאמן הוא זה שיודע יותר טוב מכל אחד במגרש, מה היכולת הטכנית והמנטלית של כל שחקן שלו בזמן אמת, והמאמן הזה, שזכה לכינוי השריף, הוא ורק הוא, לטוב ולרע, יכול ורשאי להפעיל שיקול דעת, ולהחליט לבצע חילוף של כל שחקן בכל נקודת זמן במגרש.

לדעתי, כהן חשש שלוי, שהיה מאוד עצבני, יקבל צהוב שני וייצא בכרטיס אדום, אבל זוהי פרשנות שלי שלא מצדיקה קריאות בוז למאמן שהוציא את בית"ר בעונה הנוכחית ובעונה הקודמת מחרפת הירידה. לא פלא שיש מאמני כדורגל בארץ, שבעד שום סכום כסף לא יהיו מוכנים לאמן את בית"ר ירושלים.

עד לאן? (צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה)

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות