fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום הולדת בתל אביב

צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

 

מאת: סיגלית הופרט שגב
לכבוד חגיגות יום ההולדת של אהובי, שחלו השבוע, החלטנו לנסוע לסוף שבוע בעיר הקודש תל אביב. אין כמו תל אביב כדי לתת הרגשה של גיחה קטנה לחו"ל. אני מרגישה בה מספיק זרות כדי לקבל את אותה התחושה בדיוק. גם התרבות בתל אביב היא קצת שונה מהתרבות בעכו. הקצב שונה, האקלים הוא אחר, אפילו האופנה. כמות הברזלים שיש לכל תושבי עכו על הגוף שווה לכמות הברזלים על אדם אחד בפלורנטין. המטבע אינו אותו מטבע, אחרת אין סיבה מוצדקת לכך שחסה עולה פי חמישה מאשר בעכו. האמת היא שתל אביב נטולת תל אביבים. היא מלאה בקיבוצניקים שבאו לראות איך נראית עיר גדולה. תל אביביים אותנטיים אפשר אולי למצוא בבית העלמין טרומפלדור.

צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

כשנוסעים למלון בתל אביב, בדרך כלל מחפשים להיות בצנטרום של הצנטרום, וזה בדיוק מה שעשינו. לקחנו מלון על רחוב הירקון כדי להיות קרובים לכל מה שחשוב. מלון קטן ומקסים, מה שנקרא היום מלון בוטיק. האווירה היתה קסומה, המלון היה מרוהט בטוב טעם, מעוצב בסגנון רטרו מודרני ושיקי, קיבלנו חדר מרווח עם מקלחת חלומית וככלל הרגשנו שאנחנו על הגג, אם לא של האולימפוס, לפחות של מגדל שלום.

אחרי שטיילנו את עצמנו לדעת ואכלנו להנאתנו הרבה עד מאוד במסעדה של חיים כהן ביפו חזרנו למלון רצוצים, מוכנים לשנת לילה נטולת מטלות, שינה שיש רק בחופשה. לבשנו פיג'מה, כיבינו האור וחיכינו לה בשקט, לשינה המתוקה.

לפעמים. כשהטלוויזיה דולקת, המים זורמים במקלחת ויש דיבורים ברקע, לא שומעים מה קורה מסביב. אפשר לשמוע את כל אלה רק כשיש שקט מוחלט. ובשקט המוחלט ששרר בחדר בלילה, הצלחנו לשמוע בבירור ובחרדה את כל רעשי רחוב הירקון הגועש. כל רכב שעבר, כל צפירה, כל שיחה של זוג או קבוצה, כאילו התנהלה לנו בתוך החדר. שינה לא יצאה לי מזה. אהובי לעומת זאת חרפ חרופ גדול. ככה זה קיבוצניקים שרגילים לישון עם עוד 30 איש בחדר.

למחרת, הייתי עייפה כאילו ישנתי באוהל בים, אבל לתל אביב יש את הקסם שלה ולא עזר לי כלום, הייתי פשוט מוקסמת. קיבלנו לפי הזמנה מזג אוויר מושלם וטיילנו בחו"ל המקומי שלנו בהנאה רבה. יום ההולדת נחגג בהצלחה וכולנו יצאנו שבעי רצון מסוף השבוע ואפילו מתל אביב, שאולי לא נתנה לנו לישון אבל את כל השאר נתנה לנו בגדול. מזל טוב ממי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות