fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חומר למחשבה לאיזי שרצקי

היורדת השנייה תהיה במפגש בין עכו לקרית שמונה במחזור האחרון, וההימור שלי שזאת תהיה קרית שמונה

אלוהים אוהב כדורגל, זה ברור מאליו, אחרת לא היה יוצר כזה תסריט מותח בתחתית ליגת העל. המתח הורס ובונה קבוצות שזקוקות לניסיון ולאורך רוח, ובעיקר בעיקר לאצבע אלוהים, או מי שלא מאמין – לאלילת המזל. כפר סבא יצאה ממאזן האימה בגלל הניצחון על קרית שמונה ובעיקר כי במחזור הסיום יש לה את נתניה. לדעתי, היורדת השנייה תהיה במפגש בין עכו לקרית שמונה במחזור האחרון, וההימור שלי שזאת תהיה קרית שמונה שתרד בגלל חוסר הניסיון בקרבות בתחתית, ובעיקר בגלל הזחיחות והיהירות של הבעלים, איזי שרצקי.

איזי שרצקי (צילום: שלומי גבאי)
בצלמו ובדמותו. איזי שרצקי (צילום: שלומי גבאי)

שרצקי שכח שניהול הוא עבודת צוות ולא דיקטטורה של כסף. בלי לחכות לתוצאות הסיום, הרי ששרצקי, שהקבוצה נבנתה בצלמו ובדמותו, חייב לעשות חשבון נפש נוקב עם עצמו ולפתח מעורבות מקצועית אחרת בקבוצה. שרצקי בנה על קבוצה שתהיה מלכת הצפון, שכל קרית שמונה והגליל יהוו גורם עורפי אוהד ודוחף. מה שקורה בפועל זה שרוב אנשי קרית שמונה אוהדים את בית"ר ירושלים ואנשי הקיבוצים עסוקים בצימרים וכדורסל. שרצקי טעה, וזה חומר למחשבה, לא משנה באיזו ליגה הוא ימצא את עצמו בעונה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות