fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זו משפחה זו?

כמה מקוראיי הנאמנים ביקשו שאתייחס ל"לה פמיליה" המאגד אוהדים של בית"ר ירושלים ושונאים של כל השאר/ וגם: למה בוגי יעלון הסתער כמו לוחם חי"ר ותיק על דוח לוקר?
מהפכה כאן ועכשיו. משה יעלון (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, ויקישיתוף, CC0)
רגיש. משה יעלון (צילום: Reuven Kapuscinski, ויקישיתוף, CC0)

ארגון לה פמיליה כבר מזמן היה צריך להיות מחוץ לחוק, אלא שכנראה 70 אחוז מתושבי המדינה, גם בכנסת ובממשלה, הם פאשיסטים בעצמם. רוצה לומר, בכל אחד מאיתנו יש פאשיסט קטן, אבל רובנו רציונאלים ומתגברים על הרגש, ואילו כל השאר אומרים לעצמם: ישחקו הנערים לפנינו וזה לא רע, זה אפילו משרת משהו. אז זהו, שהפאשיזם בכל העולם משרת את עצמו, פורץ גדר ואחר כך אוכל את העם שלו.

לה פמיליה הוא ארגון מסוכן, ואם לא יוציאו אותו מחוק לחוק – ומיד, הוא יתפשט מעבר לכדורגל, ואולי זה כבר קורה. הרוב השקט לא מבין עד כמה הסכנה מוחשית. הם טורפים הכל, הם דאע"ש אדום-צהוב תוצרת ציון וירושלים. העיוות הזה היה יכול להיות מחוסל תוך חודש ימים, אבל בינתיים הוא קורם עור וגידים והורס את קבוצתו שלו ואת הכדורגל שלנו. מעניין למה המשטרה, הכנסת, הממשלה, לא עושים דבר וחצי דבר. נדמה לי שאתם יודעים את התשובה, פוליטיקה של חשבונאות קטנה ומסוכנת.

מהפכה כאן ועכשיו. משה יעלון (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, ויקישיתוף, CC0)
מהפכה כאן ועכשיו. משה יעלון (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, ויקישיתוף, CC0)

יצא לו הבוגי

בוגי יעלון הסתער כמו לוחם חי"ר ותיק על דוח לוקר, וזה היה גרוע ומיותר. מדינה איננה גוף סקטוריאלי ובוגי הוא לא יו"ר ועד עובדים. הוא ונתניהו ראש בראש, יד ביד, אחראים לביטחון ישראל, והביטחון מורכב גם מארגון מחדש של הצבא, ללא משוא פנים, כדי לאפשר תקציב שפוי והגיוני שבא לבטא ביטחון צבאי וגם אזרחי, לא על חשבון התקציב האזרחי, אחרת אנחנו בצרות. אנחנו צריכים צבא שיש לו מדינה ולא ההפך עם שקיפות ומתן עדיפות ללוחמים. זהו הכרח לא יגונה ויש לעשות זאת בהיגיון ולא בהתלהמות מילולית.

צה"ל כבר לא צבא העם, שנתוני הגיוס גדלים משנה לשנה. אין צורך בכולם, וצריך להפוך אותו לצבא אחר, צבא של מבקשי קריירה צבאית בנוסח האמריקאי. כל הערכים היפים של צה"ל משנות ה-50 יכולים להיות מיושמים בצבא מקצועי עתיר ידע, אמון וניסיון, ובאיזשהו שלב צריך להתחיל במהפכה הזאת כאן ועכשיו. לא יעזרו צעקות הגוועלט, צריך לתת לחלקים רבים בדוח לוקר להיקלט בצה"ל, וצריך גם שצה"ל יחזור למדינת ישראל, לכנסת, לממשלה ולאזרחים. ההסתערות של בוגי על הדוח מבטאת קיבעון וחשיבה שתקציב הצבא הוא סחר סוסים בשוק.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות