fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המועמד

נכון לעכשיו אין יותר מתלוננות נגד השר סילבן שלום. יש שמועות בלבד, ואם לא יקרה משהו דרמטי, המשטרה תסגור את התיק. אבל הכתם יישאר לעד ומי שרצה להכשיל - הרוויח בגדול
סילבן שלום
סילבן שלום (צילום: יח"צ)
סילבן שלום
סילבן שלום (צילום: יח"צ)

מחר "בהד הקריות": צ'רקס בטור על שר האנרגיה סילבן שלום

ב-1881 נבחר צ'סטר אלן ארתור לנשיא ארצות הברית. מספרים על יריבו למרוץ, שבאחד מהופעותיו הפומביות, יצאו מהקהל שני ילדים שחורי עור, חיבקו אותו תוך שהם קוראים לעברו "אבאל'ה אבאל'ה". המועמד לא ידע מאיפה נפל עליו הדבר הזה. ספק בדיחה חסרת טעם, ספק הומור שחור.

15 שנה אחרי מלחמת האזרחים העקובה מדם, זה היה עבורו סיכול ממוקד, כי הסיפור הזה התפשט כהרף עין והפך ל"עובדה" ולכתם בביוגרפיה. רבים האמינו שלאותו אדם יש ממזרים שחורים, וזה כבר סיבה מספקת להיותו לא ראוי לתפקיד הנכסף.

גם אצלנו, המועמד לנשיאות, סילבן שלום, חווה לאחרונה סיכול ממוקד, מישהו הוציא משהו מהבוידעם מלפני 15 שנה, ועכשיו הוא צריך להתמודד עם סיפור שמריח לא טוב. מה היה שם? כנראה לא נדע לעולם, אך הכתם יישאר שם לנצח. נכון לעכשיו, אין יותר מתלוננות, יש שמועות בלבד, ואם לא יקרה משהו דרמטי, התיק ייסגר פורמלית, אבל הכתם יישאר ומי שרצה להכשיל הרוויח בגדול.

כדי להכשיל אישיות ציבורית צריך בסך הכל יריית פתיחה. מי שיורה אותה מעריך שאפקט הדומינו יביא לפתיחת תיבת פנדורה, שתביא לחיסול אותה אישיות בהמשך, חיסול ציבורי פוליטי ואולי אפילו אישי. נכון לעכשיו, השר שלום נקי וצח, אבל הכתם יישאר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות