fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלו, קצת צניעות

"זה טור נוסטלגי על היופי שבפשטות, לצערנו נקלענו אליה". סיגלית הופרט -שגב נזכרת בימים שישנה על המזרן באוניברסיטה. ביבי שמעת?
בנימין נתניהו. (צילום: אדריאן הרבשטיין)
בנימין נתניהו. (צילום: אדריאן הרבשטיין)
בנימין נתניהו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 לא נזקקנו למיטות פאר ולא לגלידות בעשרות אלפי שקלים, היינו שני סטודנטים תפרנים וכל עולמנו היה חדר קטן במעונות הסטודנטים אשר ברחוב השקמה בחיפה. ישנו על מזרן על הרצפה, היה לנו מטבחון בגודל מטר וחצי בו בישלנו כמה מהארוחות הטובות ביותר שאי פעם אכלנו, כי הן היו ראשוניות ובעיקר כי הכנו אותן מכמעט כלום לגמרי בעצמנו.

המקלחון היה כל כך צפוף שבואו פשוט נגיד שזה היה מזל שהיינו רזים כי אם לא כן, כל מקלחת היתה מציפה את כל הבית. את מעט הכסף שהיה לנו השקענו במחשב חדש שהיה מבחינתנו אוצר של ממש כי כך יכולנו להגיש את העבודות לאוניברסיטה ללא ההוצאה המטורפת של קלדנית.

הוא היה יו"ר אגודת הסטודנטים ועל אף תפקידו הרם לא נזקק לא לספר ולא למאפרת כל בוקר, על אף שהתראיין לא פעם לאמצעי התקשורת. אני הייתי סטודנטית ביום וברמנית בלילה ואחרי ששילמנו את שכר הלימוד ואת שכר הדירה לא ממש נשאר לנו כסף, אפילו לא לגלידה. ובכל זאת, אם הייתי צריכה לבחור מה היו הימים המאושרים בחיי, הרי שהיו אלה הימים ההם. בגלל שלא היה לנו כלום, לא היה לנו מה לאבד.

לא ניסינו לרצות אף אחד אלא את עצמנו והפשטות הזאת העניקה לנו את מה שרצינו יותר מכל – חופש. עד היום, וגם שבנפרד, אנחנו עדיין אנשים פשוטים. החלום על מרצדס בגיל 40 התחלף בחלום לטיול בר מצווה עם הילד ובטיסה, אני מבטיחה לכם, אישן איתו ראש לראש במחלקת התיירים הצפופה והעמוסה ונהיה הכי מאושרים שיש.

ברור שראש הממשלה ואפילו אשתו לא צריכים לחיות בתנאים כאלה. הם בהחלט ראויים למקום מכובד! מעון ראש הממשלה בהחלט עונה על הדרישה. ולא מדובר בבגין שהצניעות שלו, יהיו שיאמרו, היתה באמת קיצונית, היו לנו גם ראשי ממשלה שלא היו ידועים בצניעותם ועדיין לא הגיעו לממדים כאלה של חזירות. כי הרי כמה גלידות כבר אפשר לאכול, גם אם זה על חשבון משלם המיסים, לפני שהם יתקעו בגרון ויגרמו לנו להקיא. מסתבר שאצל אנשים מסוימים די הרבה. בתיאבון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות