fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל דיבורים?

השרידות הפוליטית של בנימין נתניהו הכניסה למשרד הביטחון את אביגדור ליברמן, אבי אבות ההתבטאויות המסוכנות בשטח, וזה מפחיד. דורשי שלומו מרגיעים את הציבור ואומרים: דיבורים לחוד ומעשים לחוד, אלא שדיבורים, כמו מחשבות, יוצרים לפעמים מציאות
מהפכה כאן ועכשיו. משה יעלון (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, ויקישיתוף, CC0)
רגיש. משה יעלון (צילום: Reuven Kapuscinski, ויקישיתוף, CC0)

 

האמת היא שאני די מפחד מאז שמשה (בוגי) יעלון כבר לא במשרד הביטחון. בשל השרידות הפוליטית של בנימין נתניהו, התיק הרגיש הזה עבר לידיים לא מקצועיות. אביגדור ליברמן הוא אבי אבות ההתבטאויות המסוכנות בשטח. באים דורשי שלומו ומרגיעים את הציבור ואומרים: דיבורים לחוד ומעשים לחוד, אלא שדיבורים, כמו מחשבות, יוצרים לפעמים מציאות.

מהפכה כאן ועכשיו. משה יעלון (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, ויקישיתוף, CC0)
רגיש. משה יעלון (צילום: Reuven Kapuscinski, ויקישיתוף, CC0)

בקפריסין, לפני 43 שנה, היה קולונל בשם גריוואס, גיבור מלחמות שכל הזמן טען שצריך לעשות טרנספר לתורכים ואף הקים מפלגה שצברה כוח לקראת הבחירות. התורכים, שראו ושמעו את הקולות, לא חיכו עד שגריוואס ייבחר לנשיא קפריסין ופלשו לאי, וכל השאר היסטוריה. היה טרנספר, אבל הפוך, של יוונים.

ליברמן רוצה עונש מוות למחבלים, השב"כ מתנגד לכך כל השנים. תארו לכם את גלעד שליט, או כל חייל אחר, נופל בשבי וחייו עומדים על חוד התער, כבן ערובה מול חיי מחבל שנידון לתלייה. האם אנו זקוקים להגברת מוטיבציה אצל החמאס בקשר לחטיפת חיילים, או שבכלל החמאס יפסיק להתקיים בזמנו של ליברמן, שטוען שאם לא יוחזרו גופות חיילינו תוך 48 שעות, הנייה וכל צמרת החמאס ימותו. ייתכן שזה יקרה, אבל השאלה היא באיזה מחיר, ופה קיים הפחד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות