fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הטעות

אביגדור ליברמן טעה כשלא ספר את ח"כ אורלי לוי ולמעשה פתח בפניה את הדלת החוצה. אני מעריך שהוא עוד יצטער על כך
אביגדור ליברמן ( צילום: Michael Thaidigsmann, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0)
אביגדור ליברמן ( צילום: Michael Thaidigsmann, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0)
אביגדור ליברמן (צילום: Michael Thaidigsmann, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0)

אביגדור ליברמן פוליטיקאי משופשף, אך בהחלט לא חף מטעויות. אחת מהן היא העלאת אחוז החסימה, תרגיל ליברמני טיפוסי שגרם לכך שהמפלגות הערביות בארץ התאחדו וזכו לתוספת כוח בציבור שלהם.

עכשיו ליברמן טעה פעם נוספת, כאשר לא מינה את סגניתו אורלי לוי לשרת הקליטה. לוי הייתה ועדיין חברת כנסת חברתית פעילה, ועשתה רבות בתחום הרווחה. ליברמן לא ספר אותה ולמעשה פתח בפניה את הדלת החוצה. אני מעריך שהוא עוד יצטער על כך. ייתכן שחשב שהיא מונחת אצלו בכיס.

לוי היא אישה חברתית מהמעלה הראשונה ונכס אלקטורלי שלא יסולא בפז. אם מפלגתו של ליברמן מצטיירת כמפלגה ימנית וסקטוריאלית, הרי שלוי היא שנתנה למפלגה הזו פנים אזרחיות ישראליות, ולכן חשוב היה לתת לה ביטוי מרכזי. במקום זאת, ליברמן דחף אותה החוצה. אני בטוח שלוי תשתלב עוד הרבה שנים בפוליטיקה שלנו ותתרום מיכולתה לטובת רווחת האזרחים הפשוטים באשר הם. זה יקרה בבחירות הבאות, באחת המפלגות של מרכז ימין. לוי הוכיחה את עצמה כפרלמנטרית מצוינת וחשוב שהיא תמשיך לעשות למען הכלל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות