fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור העתיד

צ'רקס ביקר באליפות הארץ לנוער בשיט מפרשיות, וחזר מתמוגג מהישגי הנוער הישראלי בספורט
הנוער שט באליפות הארץ לנוער בשיט מפרשיות. צילום: עיריית חיפה

אין כמו לצפות בספורטאים צעירים ולקוות שהם יפרצו בגדול ויביאו הישגים לספורט הישראלי. אוהדי מכבי חיפה בכדורגל מקווים ששון ויסמן יהיה האלון מזרחי הבא. בעולם הטניס רואים את אלוף העולם ישי עוליאל כמי שאולי יגיע פעם לווימבלדון וייקח שם הישג משמעותי.
בשבוע שעבר נערכה בחוף השקט בחיפה אליפות הארץ לנוער בשיט מפרשיות מדגם לייזר בהשתתפות שייטים צעירים חדורי מוטיבציה ושמחת שיט. קודם שאפו למארגני התחרות בעיר חיפה, שאפו לעירייה על המתקן היפה בחוף השקט ומילה טובה לעושים במלאכה.

בין המתחרים היה גם ים לאובר, בן 15, דור שלישי למשפחת שייטים בצפון, שזכה בקיץ האחרון במקום השלישי בגביע אירופה שנערך על הדנובה ברומניה. ים לאובר מסומן אצלי כפורץ דרך וכשיט בעל פוטנציאל ניכר להגיע לרמות הגבוהות. אני מסמן אותו כתקווה הבאה שלנו בשיט ואעקוב אחריו באופן רציני.

הנוער שט באליפות הארץ לנוער בשיט מפרשיות. צילום: עיריית חיפה

גם אחרי עומר צחר ממועדון שייט חיפה שזכה במקום הראשון, השייטת רז רוזנבלט והגולשת נעמה גזית. כך או כך, התחרות בחיפה עם המפרשים במים, הנוער התוסס, החוף היפה והארגון המופתי הם תעודת כבוד לספורט ההישגי בחיפה. יש חיים ופעילות גם מחוץ לאצטדיון סמי עופר וכדאי מפעם לפעם לצפות, ליהנות, ובעיקר לדווח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות