fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

געגועיי ללורה אינגלס

פעם, בימים אחרים לגמרי, התחפשנו לדמויות אהובות מהטלוויזיה. היום ילדה בת 12 יכולה להתחפש לאחות סקסית. אמהות, אתן ממש לא חייבות לזרום עם זה
צילום: פוטוליה

 

מאת: סיגלית הופרט שגב

אני זכיתי. אמא שלי יודעת לתפור והעובדה הזאת זיכתה אותי תמיד בתחפושות מקוריות, תפורות על פי מידה, מושקעות ומרהיבות ביופיין. שום אתגר לא היה גדול מדי על אמא שלי. אני זוכרת שפעם התחפשתי ללורה מבית קטן בערבה. אם גילכם מתחת ל-30, אתם בטח תוהים מי לעזאזל זו הלורה הזאת?

ובכן, פעם לא היו 900 ערוצים, היה רק אחד, ולא היה "האח הגדול", אלא סדרה מקסימה על משפחה אמריקאית שבאה להתיישב בערבה. קראו לסדרה "בית קטן בערבה", ואחד העונשים הכי קשים שאמא שלי אי פעם נתנה לי היה לא לצפות בפרק בסדרה. זה היה עונש זוועתי ובכלל לא מידתי, אמא! בכל אופן, לורה הייתה ילדה אמריקאית, באמריקה של המאה ה-19 והיו לה שתי צמות ארוכות. לי לעומת זאת היה שיער קצר. את אמא שלי הדבר בכלל לא ייאש. היא פנתה לדודתי ארוכת השיער, שתכננה להסתפר וביקשה שתשמור את השיער לצורך התחפושת. מהשיער קלעה שתי צמות ותפרה לי אותם לכובע. וכך, התחפושת של לורה הייתה מושלמת, מלבד עובדה קטנה שהשיער שלי היה חום ושל דודתי ג'ינג'י. כמוני, כך גם ילדיי, זכו לקבל שנה אחרי שנה, את התחפושת עליה חלמו כל השנה.

צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

ומה קורה למי שאין לו תופרת יצירתית ומוכשרת במשפחה? בשנה שעברה החלטתי ברגע האחרון להתחפש. הייתה מסיבת תחפושות והחלטתי, בניגוד לאופיי, לזרום עם העניין. ללא תכנון מוקדם, נאלצתי לקנות לי תחפושת. החוויה המיטלטלת גרמה לי לחזור בי מרצוני ולהישאר בבית. הבחירה הייתה בין אחות סקסית, לשוטרת סקסית, לאינדיאנית סקסית, לחיילת סקסית וכו' וכו' וכו'. אלה היו התחפושות לגילאי 12 ויותר. ומה אם לא בא לי להתחפש לאחות סקסית? יש בכלל דבר כזה אחות סקסית? לדעתי אין. אבל יותר חמור, למה ילדה בת 12 צריכה להתחפש לזוועה הזאת? לדאבוני, נערות רבות בוחרות להתחפש בתחפושות הנוראיות האלה והמראות אכן קשים מאוד. זה כל כך מצער אותי לראות שמגיל כזה צעיר, נשים מקובעות לתוך ציפיות חברתיות גבריות נמוכות ונחותות, שמשאירות אותן זקוקות תמיד לבניית הביטחון דרך נשיאת חן של בני המין השני. בנות, אתן ממש לא חייבות להיות סקסיות! בטוח לא בגיל 12! תהיו חכמות, תהיו מעניינות ונכון, הגוף שלכן הוא דבר מדהים, אבל אני מבטיחה לכן, לכל אחת מכן, יש בכן עוד הרבה דברים, הרבה יותר מעניינים.

פורים שמח.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות