fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גול עצמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
(צילום: אדריאן הרבשטיין)

"משיח לא בא, משיח גם לא מצלצל, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם", שר שלום חנוך לצלילי הגשם הראשון שמביא בעקבותיו ריח בחירות חזק באוויר, ואין כמו בנימין נתניהו, ראש הממשלה, לחוש את מה שקורה באוויר. הוא, נתניהו, יודע שהדבר האחרון שהמדינה צריכה עכשיו זה בחירות, חוסר משילות, חוסר יציבות, טלטלה מיותרת וכלכלת בחירות שהציבור יצטרך לשלם מכיסו, ומדובר במיליארדים. מצד שני, קיים ביבי האדם, מתמודד סדרתי בבחירות, שרוצה, כמו כל פוליטיקאי, לקושש כמה שיותר קולות בשדה הטבעי שלו, ולכן התחושה היא של מאבק בין נתניהו ראש הממשלה לביבי האזרח.

מדינת ישראל איננה איטליה. המדינה לא יכולה להרשות לעצמה בחירות כל שנתיים, וזקוקה נואשות ליציבות שלטונית בסביבה הגועשת שבה אנו חיים. זהו צורך קיומי וביטחוני שיותר חזק היום מאי פעם. הציפייה שלנו כאזרחים זה מינימום בורות ושנאת חינם מצד אלו שבחרנו בהם, מאלו שאחראים לכך שלא יישרף כסף, זמן ואנרגיות על שנאת חינם ועל בחירות מיותרות שתוצאותיהן ידועות מראש. מנדט לפה מנדט לשם, התוצאה תהיה אותה תוצאה, ואת המחיר, כאמור, ישלם הציבור.

הטור המלא של צ'רקס היום ב"הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות