fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקיצור, כולם נגד כולם,

לנתניהו יש כישורים של "קוסם". הוא הפך את נפתלי בנט והבית הלאומי למפלגה השלישית בגודלה. בקיצור, כולם נגד כולם,
בנימין נתניהו. (צילום: אדריאן הרבשטיין)
בנימין נתניהו. (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לחלק גדול מהציבור יש דעה ברורה על הפוליטיקאים שלנו. הם ערמומיים, בדרך כלל לא ישרים, אבל רובם אנשים בעלי חוכמה פוליטית ויכולות אחרות. אז זהו, שממש ממש לא. הפוליטיקאים הם בעלי מקצוע כמו כל אחד ואחד מאיתנו, וכדי להיבחר הם יעשו הכל, ובעיקר יפטפטו את עצמם לדעת, מרוב לחץ. והכל למען המטרה הנשגבת, לקושש יותר מנדטים מהציבור שגם ככה ברובו מיואש, ולא יודע מה להצביע, ואם בכלל להטריח את עצמו לקלפי.

בנימין נתניהו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קחו למשל את ביבי נתניהו, אדם חכם לכל הדעות. מרוב לחץ הוא המציא מחדש את יריביו מימין נפתלי בנט, הלך עליו כסאח בנושא היפותטי לחלוטין, כמו סירוב פקודה, נושא שלא נמצא כרגע על סדר היום המדיני, והפך את הבית הלאומי למפלגה השלישית בגודלה. או קחו את שלי יחימוביץ, שהחלה פתאום לדאוג להתנחלויות וקיבלה זליגה של קולות ממנה למפלגות שמשמאלה ומימינה. ליברמן פתח על מפלגת ש"ס והתוצאה – זליגה מהליכוד ביתנו למחנה של עובדיה יוסף.

גם יאיר שמיר, הכוכב החדש של ישראל ביתנו, מדבר בחופשיות על כך שצפוף מדי בין הים לירדן ואין מקום לשתי מדינות, רוצה לומר, מדינה אחת גדולה דו-לאומית, דבר שמפחיד אפילו "רוסים לבנים" במחנה שלו, כפי שכינה אותם אריה דרעי. בקיצור, כולם נגד כולם, נפתחו ארובות השמים וגשם של שטויות יורד על כולנו.

בסופו של דבר, אם מישהו קיווה ליציבות שלטונית, הרי שהפיצול הולך וגדל, ויש סיכוי גדול שמהר מאוד נצטרך ללכת לבחירות נוספות בגלל השיטה ובגלל השחקנים במגרש הפוליטי. וכמו בשיר הידוע "משיח לא בא" של שלום חנוך, מי שישלם את כל זה, זה אנחנו הציבור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות