fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעזרת השם?

לקנות דירה על הנייר, ובמיוחד בפרויקט רכישה גדול, זה הימור בין הסיכוי לרווח של 20 אחוז לבין סיכוי להפסד של כל הכסף
צילום: פוטוליה

עומדת לפתחנו עוד פרשת נדל"ן, שכנראה פרשת ענבל אור היא כסף קטן לידה. קבוצת רכישה ו-1500 רוכשים, רובם אברכים שלא מבינים בנדל"ן ובחוזים, רכשו דירות במאות אלפי שקלים. נכון לעכשיו, כבר שבע שנים שאין להם כלום ביד. לא ערבויות ולא דירות, רק הבטחות.

צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

בסיפור של קבוצת הרכישה הזאת יש ריח חריף של עוקץ. המשטרה עדיין לא בתמונה, אבל הרבה רבנים דווקא כן, חלקם בעד וחלקם נגד, ובתוך המבוכה הגדולה הזו עומד רוכש הקרקעות והאיש המוביל בפרויקט מבחינה משפטית שנמצא עכשיו במסע בין ארצות.

השאלות ששואלים כולם הן איפה הכסף? איפה מאות מיליוני השקלים? איפה הדירות? בינתיים האברכים יוצאים מדי ערב ומסתכלים לאופק ולא רואים בתים צומחים, וחלקם מבין שאולי הלך הכסף ואולי הלך החלום, ורק לאלוהים פתרונים.

הסיפור הזה ממחיש יותר מאי פעם שלקנות דירה על הנייר, ובמיוחד בפרויקט רכישה גדול, זה הימור בין הסיכוי לרווח של 20 אחוז לבין סיכוי להפסד של כל הכסף, שזה מאה אחוז. החיפזון פה מהשטן והזהירות חייבת להיות הגורם המרכזי בעסקאות מהסוג הזה. וכמו תמיד, הנוכלים לכאורה, תמיד מקדימים את הלקוחות בשני צעדים קדימה ובמקרה הזה רק אלוהים יעזור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות