fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגי סלק: לרדת אל העם ולדבר איתו בגובה העיניים

חגי סלק, בן 40, נשוי לגליה פלוס שלושה: רום (בן 11), נווה (בן 7) ואוריה (בת שנתיים)
חגי סלק (צילום: עצמי)
הזמן בשלומי עצר מלכת. חגי סלק (צילום: עצמי)

מקצוע: אקדמאי בתחום התקשורת (קומוניקציה) ומינהל עסקים (התמחות בשיווק). ב-10 השנים האחרונות עוסק בתחום חברה ומכירה.

סיעה: מנהיגות חדשה לשלומי.

רזומה: בשנת 2011 נבחר על ידי "צפון-1" לאיש השנה בתחום החברתי בגליל המערבי. כיום מנכ"ל עמותת GRF ישראל – עמותה חברתית למען הקהילה והחברה הפועלת בכל המדינה, כולל סניף בשלומי. בעבר ניהל את מחוזות צפון, שרון ושומרון של ארגון "ידידים" וניהל את מערכת השיווק והמכירות הארצית של רשת בתי הספר הפרטיים "גימנסיה". בנוסף, במשך שנים היה רכז באגף א' הסגור במעון "גלעם" לנוער חוסה בסיכון.

מצע: חברה וקהילה – הגברת השירותים הקהילתיים הניתנים לתושבים בשלומי, יצירת מדיניות סוציאלית-חברתית, שתסייע לצמיחה חברתית וסיוע למשפחות הרווחה בשלומי. הגדלת תקציבי הרווחה וכוח האדם בתחום החינוך, השקעה בצעירים ובפעילויות הפנאי (כדוגמת פתיחת מרכז צעירים אזורי בשיתוף הג'וינט), פיתוח התיירות ביישוב והפיכתו לירוק יותר ותורם לסביבה, הגדלת תקציב אגודת הכדורסל בשלומי במקביל לפיתוח קבוצת הכדורסל הקיימת ביישוב ופיתוח תחום הספורט וחוגים, שמירה על הצביון היהודי של שלומי ודאגה לאוכלוסייה זו על ידי התאמה של פעילויות מיוחדות עבורם.

מדיניות ניהול – שימת התושב במרכז ושקיפות מקצועית כלפי התושבים ועובדי המועצה; תמיכה באוכלוסיית הגיל השלישי ביישוב והעמקת הקשר בינם לבין הקהילה על ידי פרויקטים שונים; עולים – דאגה לאוכלוסיית העולים בשלומי, תוך העשרת והגדלת הפעילות עבורם, מבחינת פנאי, תעסוקה וספורט; חינוך – השקעת משאבים גדולים יותר, שיצטרפו לצוות ההוראה המצוין הקיים ביישוב; איכות סביבה – רמת הניקיון ואיכות הסביבה ביישוב דורשת שיפור משמעותי. יש לחוקק חוק עזר עירוני, אשר יפקח וישמר את הקיים ואת מה שיוקם.

על העיר: שלומי היא עיירת פיתוח עם תושבים מדהימים, אחד האזורים היפים בארץ, שהזמן עצר בה מלכת בעיקר בחמש השנים האחרונות. מצב התעסוקה, כ-800 משפחות, מתוך 1800 המשפחות ביישוב, רשומות ברווחה, התשתיות שדורשות חידוש והקמה מחדש.

הדבר הראשון שאעשה אם אבחר: לרדת אל העם ולדבר איתו בגובה העיניים. אקים ועד תעשיינים ועסקים, ועד תושבים לפי שכונות. ביום הראשון לעבודה אעשה שני דברים: אתחיל בשיחות אישיות עם עובדי המועצה, כדי להכירם מקרוב, הן בהיבט האישי והן בהיבט המקצועי ואוקיר להם תודה על פעילותם ועשייתם עד היום. אחר הצהריים אחבוש קסדה לראשי ואצא לרכיבה סביב היישוב (שהוא קטן בשטחו), כדי לראות מקרוב את הבעיות.

מילה טובה: ראש המועצה שלנו, גבי נעמן, הוא אדם טוב ואיש שיחה נעים. יש בהחלט מה ללמוד מהעשייה שלו במשך 15 שנה. יש בו רצון לעשות, אך לטעמי אין לו את היכולת המקצועית והראיה המרחבית לשינוי ופיתוח ביישוב.

האשה שאיתי: "חגי הוא מנהיג מלידה. איש שצמח מלמטה ונשאר תמיד בגובה העיניים. יש בו המון סבלנות, ראייה מקצועית, ניסיון עשיר בניהול ובעיקר ידע עצום ויכולות מדהימות לגיוס כספים, דבר שחשוב במיוחד בעת הזו, במצב הכלכלי הקשה של הרשויות המקומיות. הוא אבא מדהים ובעל תומך ואוהב. איש שהמשפחה שלו – לפני הכל. חגי מאמין בעשייה משותפת ולכן תמיד אומר שיחד בונים קהילה, עשייה, פיתוח ואיכות חיים טובה. אני יודעת שבחירתו של חגי תגזול הרבה מזמנו, אך מוכנה להקריב את הדבר החשוב הזה למען טובת היישוב והקהילה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות