fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שעת הכושר החדשה של הסלבס

צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן

יום שלישי השבוע. בקניון ארנה נהריה, השמחה גדולה. אחרי הכל, לא בכל יום מגיעה להופיע כאן דניאל יפה, הזוכה הגדולה של "אקס פקטור". היה מוי כיף.

דניאל יפה בארנה נהריה (צילום: מיכה פישנזון)
דניאל יפה בארנה נהריה (צילום: מיכה פישנזון)

שגרו מזל טובים לאביטל אלמוג, מזכירת לשכת ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שחגגה השבוע יום הולדת בחיק חבריה לעבודה. הבוקר המלבב החל בקבלת זר פרחים גדול מהבעל האוהב, תמיר, והמשיך בחגיגה בלשכת הראיס ובהשתתפותו. על ארגון יום ההולדת ניצחה הרל"שית ליזו אוחיון~לוי, ו לנקרי הרעיף ברכות ושבחים על כלת השמחה. עכשיו אתם: מזל טוב.

ישראל בן עזרא, האיש והאגדה, ניצפה בטורניר "גול הזהב" בעזריאלי עכו. בן עזרא הגיע לעודד ועל הדרך גם התפנק בגלידה בקניון. הוא יודע מה זה טוב.

ישראל בן עזרא (צילום: יח"צ)
ישראל בן עזרא (צילום: יח"צ)

 

אביטל אלמוג ולנקרי צילום: דוברות עיריית עכו
אביטל אלמוג ולנקרי צילום: דוברות עיריית עכו

שישי בבוקר, קצת גשום, אבל נאה. בקרית חיים מושק באושר ובכושר מכון כושר ייחודי בצפון, אחד מתוך 14 סניפים של רשת EMS CLUB. מדובר בשיטת אימון חדשנית אשר פותחה בנאס"א עבור האסטרונאוטים השוהים בחלל. כ-50 מוזמנים, בהם נציגים מהתקשורת המקומית והארצית, ידועניות, נשות קריירה, נשים מהמגזר העסקי, עורכות דין ומובילות חברתיות. הקרואים נהנו מקייטרינג אנין של שמו, יינות אדומים ושמפניה ומי שרק ביקש זכה להדגמה אישית. אגב, חלי ממן, הכוהנת הגדולה של הדיאטות, הפתיעה כשהגיעה להשקה, לאחר שסוף השבוע, אותו אמורה הייתה לבלות בים המלח, בוטל בגין הסופה. את האירוע הפיקה היחצנית האחת והיחידה, כרמל שבתאי. היו הרבה פולסים באוויר.

נאווה קולאז', אימאן, וחלי ממן צילום: דורון גולן
נאווה קולאז', אימאן בסטוני וחלי ממן צילום: דורון גולן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות