fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגית יאסו, שרי אריסון ויום הולדת לרעיה שטראוס

וכל זה קרה בערב הגאלה של מקהלת מורן שהתקיים אתמול במוזיאון תל-אביב
יום הולדת לרעיה שטראוס. עם מקהלת מורן והמנצחת נעמי פארן. (צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ)

"מקול הלב" ערב הגאלה השנתי של מקהלת מורן, התקיים אתמול (ראשון) במוזיאון תל-אביב מול אולם מלא עד אפס מקום כשבקהל היו שרי אריסון, מתומכי המקהלה, רעיה שטראוס ושמואל בן דרור, יו"ר הנהלת המקהלה, ואנשי עסקים רבים.

יום הולדת לרעיה שטראוס. עם מקהלת מורן והמנצחת נעמי פארן. (צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ)
רעיה שטראוס בן דרור (צילום: יח"צ)

תוכנית הערב העלתה על במה אחת את מקהלות מורן (הצעירים והבוגרים) יחד עם ילדים ובני נוער בסיכון, עם נוער בצרכים מיוחדים וילדות בנות העדה האתיופית, ששרו יחד עם חגית יאסו זוכת כוכב נולד. החזון החברתי והמוסיקלי של המקהלה, שיזמה והקימה נעמי פארן, משלב מצוינות בשירה עם פעילות מגוונת למען הקהילה ומתממש בעבודה ובקשר שנוצר בין הילדים מהקבוצות השונות ויוצר חוויה משותפת.

הערב כלל יצירות קלאסיות וקטעי אופרה, פיוטים מהמקורות ושירי משוררים, ואירח גם את המנצח דודי זבה והפסנתרנית אירית רוב לוי שהגישו טעימות מתוך "אופרה בטירוף". הערב החגיגי היה הזדמנות הולמת לציין את יום ההולדת של רעיה שטראוס שחל למחרת. שטראוס ובן דרור הוזמנו אל הבמה כדי לשיר עם זמרי המקהלה – ועם הקהל באולם – את "לו יהי" של נעמי שמר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות