fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השבוע שהיה

אירועים, השקות, מסעדה חדשה, חנות חדשה והכנות לפורים. ברברה השטח
צוות טוגו עזריאלי עכו עם ישראל אטיאס (צילום: עצמי)
צוות טוגו עזריאלי עכו עם ישראל אטיאס (צילום: עצמי)

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, מנהלי בתי הספר בעיר וראש מינהל החינוך בעירייה אורית אסייג נפרדו השבוע ממנהל מינהל חברה ונוער במחוז צפון, מוטי גנץ, שפרש לגמלאות. טקס הפרידה נערך בלשכת ראש העירייה. הזילו דמעה מהתרגשות: מנהל המתנ"ס בעכו יורם פוסקלינסקי, עובדי המתנ"ס, מנהל האודיטוריום, מאור בנזינו ומנהלת יחידת הנוער העירונית קרן גאון. צילום: דוברות עיריית עכו

צוות החנות טוגו בעזריאלי עכו ומנהלת השיווק של הקניון מיטל אבוחצירה, עזבו בוולנטיינ'ס דיי את הנעליים בצד והרחיק לעיר הגדולה לאירוע חברה מתוקשר כדי לגעת בכוכבים: הפרזנטור של טוגו ישראל אטיאס, בשבילכם אביתר זגורי מ"זגורי אימפריה". באמנותית: אייל גולן. גם מנהלת השיווק של הקניון מיטל אבוחצירה ובעלה שרון היו שם. אבוחצירה ואיילת פיצ'ון, מנהלת שיווק טוגו חברו לסלפי עם הזגורי. ברור. צילום: עצמי

צוות טוגו עזריאלי עכו עם ישראל אטיאס (צילום: עצמי)
צוות טוגו עזריאלי עכו עם ישראל אטיאס (צילום: עצמי)

4 מעצב השיער ליאור בן דוד,  אירח בשבוע שעבר במספרתו בצים סנטר במעלות את עופר טורג'מן, בשבילכם מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס ומעצב השיער של התוכנית "המהפך" בערוץ 2, שנבחר לאחרונה לאחד מ~20 הקולוריסטים הטובים בעולם. השניים פינקו את הלקוחות בטיפולי שיער, מה שמזכיר לברברה שגם היא חייבת לרענן את הצבע. בתמונה המצורפת תועדו הנ"ל עם איתי דומב, מנכ"ל וולה פרופשיונלס ישראל, ולקוחה מרוצה.

איתי דומב, ליאור בן דוד ולקוחה צילום: סטודיו וולה פרופשיונלס
איתי דומב, ליאור בן דוד ולקוחה צילום: סטודיו וולה פרופשיונלס

 

5 תגידו ב"לזרוס", כבר הייתם? ובכן, מדובר במסעדה חדשה, ביסטרו שף ימתיכוני בהשראה איטלקית, שנפתחה לאחרונה בכפר יאסיף. מי שמוביל אותה הוא השף שאדי בשארה בן הכפר (לשעבר אלבאבור עכו), בעל 15 שנות ותק וניסיון בענף הקולינריה, בוגר דן גורמה ורימונים ומתמחה בעיקר בבישול צרפתי, איטלקי מסורתי (דרום איטליה) ומולקולרי. אז אם פיוז'ן מתקדם, יוקרתי, אך לא יקר, עם חומרי גלם איכותיים, הוא הטעם שלכם, פשוט תבואו.

שאדי בשארה צילום: יפית בשבקין
שאדי בשארה צילום: יפית בשבקין

 

כחלק מפעילות ההסברה והגברת המודעות בקרב הציבור לבטיחות באש ובמסגרת מיזם משותף של הרשות הארצית לכבאות והצלה והקרן לידידות, נרתמו כבאי התחנה האזורית גליל מרכזי להתקין גלאי עשן בבתי קשישים במעלות-תרשיחא. לטובת הפרויקט פנה רס"ר אלי אופק לעירייה וקיבל רשימה של קשישים המתגוררים בעיר. אז בחמישי שעבר עברו רס"ר אופק, רב"כ מג'ד עלי וצופה האש עדי קשת בעשרות בתים, חייכו אל הקשישים, הסבירו והתקינו.

כבר אמרתם מברוכ לרופא השיניים, ד"ר יוסף שמאלי, שהתחדש בקליניקה מפוארת, שבה תקבלו שירות מקצועי ואדיב על כל הטיפולים כולל השתלות וגשר נסתר ליישור שיניים שאינו נראה בפה. המלצה של ברברה: סורו למרפאה לקבל הצעת מחיר. הייעוץ – חינם.

 ד"ר יוסף שמאלי, צילום: אתי אסרף
ד"ר יוסף שמאלי, צילום: אתי אסרף

תגידו "היי, מה הולך, איך בילית בוולנטיינ'ס דיי להילה אלחרר, הבעלים של חנות האופנה והאקססוריז  ELLIEבקניון הצפון. ברברה רק תדגיש שכאן תשיגו יופי של פריטים בייבוא אישי מצרפת ואיטליה לצד תכשיטים מקסימים של דנון. חוץ מזה, יש מבצע שווה על אופנת  סבנטין, ובמילים אחרות: 50 אחוזי הנחה. צילום: אתי אסרף

הילה אלחרר, הבעלים של חנות האופנה והאקססוריז  ELLIEבקניון הצפון
הילה אלחרר, הבעלים של חנות האופנה והאקססוריז ELLIEבקניון הצפון

ציפי שוחט, בשבילכם מנהלת כרמיאל מוטורס, חגגה השבוע, יחד עם צוות העובדים, יום הולדת 38 ליועצת השירות אורית כחלון. עכשיו אתם: מזל טוב.

המרכז האורתופדי fit step pro מרשת המכונים האורתופדיים בהסדר סניף משגב פצח במספר מבצעים חסרי תקדים לחודש פברואר ספיישל לקוראי "צפון~1". שלומי גבל, הבעלים, מעדכן, כי בקניית מדרסי מרתון תקבלו נעלי ברוקס במתנה. בנוסף, זוג מדרסים אורתופדיים ביו~מכניים בהתאמה אישית ובמידת גבס ב~299 שקלים בלבד במקום 700. לרשת סניפים במשגב, בקרית מוצקין ובחיפה. פרטים נוספים במודעה בגיליון זה. בתמונה: גבל עם מייקל אומה, הרכז של עירוני נהריה ולקוח מרוצה, שהתחדש במדרסי ספורט איכותיים.

שלומי גבל צילום: איתי גבל
שלומי גבל צילום: איתי גבל

בנק המזרחי בעכו אירח השבוע את מיכל דליות, בשבילכם תמיד סופר~נני. דליות הרצתה לעשרות תושבי העיר על הורות נכונה. היה מעניין ביותר. שלומי לוי, מנהל הבנק, התרגש מהמעמד. גם ברברה.

צוות בנק מזרחי ומיכל דליות צילום: יח"צ
צוות בנק מזרחי ומיכל דליות צילום: יח"צ

 

העצמת נשים עומדת בראש מעייניה של רותי נחום, יו"ר ועד העובדים בעיריית נהריה, אז היא נטלה את הבנות לפשיטת שופינג באילת. אגב, ציפור קטנה לחשה לברברה שנחום מחפשת בן זוג לחיים. אז, קדימה.

רותי נחום ועובדות עיריית נהריה באילת (צילום: עצמי)
רותי נחום ועובדות עיריית נהריה באילת (צילום: עצמי)

רק שתדעו שב-WOW בקניון עזריאלי עכו כבר מתכוננים לפורים עם האקססוריז הכי צבעוניים. אז תבואו.

סמסו מברוכ, מזל טוב ואיחולי הצלחה לדוברת החדשה של המועצה האזורית מטה אשר, יערה קדוש. ברזומה: 10 שנים דוברת המועצה האזורית גליל עליון. בכובע נוסף שלה, תלווה קדוש גם ישובים של המועצה. אתם מוזמנים לשלוח זרי פרחים.

אם שירתו של מוקי אהובה עליכם, כדאי שתדעו שאחרי מאות הופעות בכל רחבי הארץ, הוא מגיע לקיבוץ כברי מלווה בלהקת נגנים נפלאה עם במה מעוצבת ותאורה עוצמתית ומרשימה. מובטחת חוויה מוזיקלית כיפית עם כל להיטיו הגדולים והאהובים. תרשמו ביומנים: יום שישי, 11 במרס, 21:00, אולם המופעים בקיבוץ.

אלי לוי ויוסי מזרחי שידרו כהרגלם את תוכנית הרדיו "זירה חופשית" בשישי האחרון, אך לא ממש ציפו שראיון קצרצר עם אשת התקשורת לימור כרסנטי יצליח להוציא אותם משלוותם. השניים העלו את כרסנטי לשידור, לדבר על כניסתו של בעלה לשעבר, מעצב השיער איציק כרסנטי לבית "האח הגדול". אממה, כרסנטי העלתה רעיון, יען כי עיריית חיפה תציב שלטים ברחבי העיר חיפה, אם כרסנטי יועמד להדחה. הדברים העלו את חמתם של השניים והשידור הפך יותר לזירת התגוששות.

לוי, הסבר, פרט ונמק.

״לא אני ולא יוסי צופים ב'אח הגדול' ושנינו לא ניתן לשום רשות המקומית לשלם, מכספי ארנונה, על שלטים לטובת מועמד. מזמן לא ראיתי את מזרחי כל כך עצבני כמו שהיה בשידור. הוא טען ובצדק שהכסף הציבורי יילך לחינוך וטיפול בזיהום האוויר״.

מירי בן שושן טסה לה לפריז כדי לאסוף קולקציה חדשה ובדרך בחזרה לישראל, כשהתיישבה במטוס, הבחינה שלידה יושבים בני זוג מאוד מוכרים, בשבילכם אריה (מכלוף) ויפה דרעי.

© על פי האתר "אייס", המסקר את בועת התקשורת הישראלית, השף אורי ארנון יחשוף את קוראי מדור האוכל ב"עכבר העיר" לסצנת הקולינריה בצפון, כחלק מהתרחבות המדור. שאפו.

רחלי וגבי בן גלים החליטו להרים את הכפפה ולתרום את תיאטרון הצפון לטובת ערב הצדעה לאמן ננסי ברנדס. 800 איש הגיעו לפרגן לברנדס, שהנחה את הערב והציג את חבריו שבאו להופיע עבורו: צביקה פיק, גיל שוחט, דניאלה לוגסי ודינה אור. מחאו כפיים בקהל: ענת ואבנר מכטינגר, ענת ויואב זיו, אורה וד"ר צביקה גפן, דורית אביגדור, ד"ר יהודית זוסמנוביץ', אורלי שלומי, טלי ויוסי חורש, עו"ד סופי ספקטור, ד"ר סיגלית גוסטר ובן זוגה שלומי אבוטבול, ניקולאי קדוש, אביטל ויעקב מגן ועוד. היה שמייח.

© אם פספסתם את החדשות, אז הרי עיקרן: הדוגמנית שמזמן הפכה לנכס ישראלי, אבל המקורות שלה לגמרי מפה, מורן אטיאס, חתמה מחדש בסוכנות רוברטו, של הסוכן רוברטו בן שושן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות