fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצו למצויינות

מפגש הוקרה למאות עובדי המינהל והמשק של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי נערך תחת הכותרת רצים למצוינות
הענקת תעודות הוקרה למרפאות מהמחוז באירוע יום המינהל (צילום: דוד חורש)
הענקת תעודות הוקרה למרפאות מהמחוז באירוע יום המינהל (צילום: דוד חורש)

מאות עובדי מנהל ומשק בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי נהנו מאירוע שנערך לכבודם בתיאטרון מוצקין תחת הכותרת "רצים למצוינות". האירוע החגיגי נערך בהפקה עצמית ובהנחיה של עובדי מנהל בכללית שהוכיחו שהם כישרון מבטיח בתחום ואף מועמדים להנחיית הארוויזיון: רחל קנטור ממרפאת ברה"נ בארמון, היאב סלמה ממרפאת ירכא, באסל כנעאנה מהתפתחות הילד וברה"נ ילדים בשפרעם ועדי שטרן ממרפאת הרמן. כישרון משרדי שכיכב באירוע היה מני שהרבאני, שביום יום הינו המנהל האדמיניסטרטיבי במרפאת כללית קרית ים צפון, אך הוא גם זמר מוכשר שהקפיץ את הקהל באולם בקול שאינו נופל מזה של כוכבי הזמר המזרחי.

הענקת תעודות הוקרה למרפאות מהמחוז באירוע יום המינהל (צילום: דוד חורש)
הענקת תעודות הוקרה למרפאות מהמחוז באירוע יום המינהל (צילום: דוד חורש)
אלי כהן נואם ביום המינהל (צילום: דוד חורש)
אלי כהן  (צילום: דוד חורש)

ברכות נשאו על ידי רונן נודלמן המנהל האדמיניסטרטיבי של המחוז ששב אליו לאחר סבב תפקידי ניהול במחוזות כללית ועם שובו למחוז בתפקיד הבכיר, החליט לחדש מסורת מהעבר ולקיים יום הוקרה מיוחד לעובדי המנהל והמשק בהמשך גם הציג את סיכום שנת הפעילות הפורה שכללה הקמה ושיפוץ מרפאות רבות, רכישת מיכשור וציוד מתקדם, שיפור תקשורת אינטרנטית וטלפונית והעצמת עובדי המנהל – הכל כשיפור השירות ללקוחות. כמו כן, ברכו נציגי הוועדים: יהודית קורנפיין בחיפה ועלי חלאילה בגליל המערבי. אורח הכבוד היה פרוספר בן חמו – יו"ר הועד הארצי של עובדי כללית. לסיום, ברך אלי כהן- מנהל המרחב שציין שהוא גאה להיות גם כן חלק מעובדי המנהל בכללית והדגיש את היות המינהל חוליה חשובה ביותר בשרשרת השירות.

בהמשך, הוענקו תעודות הוקרה לצוות משרדים שהובילו בציוני מדד המשרדים במרפאות ותעודות הוקרה על הישגים אישיים.

מקדמים בריאות באמהרית

צוותי כללית ערכו אירוע בריאות לבני הקהילה האתיופית. מאות יוצאי אתיופיה לקחו חלק באירוע בריאות שכלל הרצאות על אורח חיים בריא, שימוש נכון במערכת הבריאות, תזונה נכונה כולל הצגה משעשעת לילדים בנושא התזונה, מדידות לחץ דם ובדיקות עיניים אותן ערך ד"ר דן נבון – מומחה עיניים בזבולון.

מנהלת מינהלת קריות של כללית ד"ר אהובית טלמור הפתיעה את הקהל בחוויות מטיול שערכה לאחרונה באתיופיה. ההרצאות לוו בתרגום של מגשרות והקהל היה נרגש מהרצאה שהעבירה יפית בזואייהו, בת העדה, שהינה עובדת במרפאת כללית קרית ים צפון. האירוע המוצלח נערך בריכוזה של ענת ספרוני אליהו מנהלת המחלקה לקידום בריאות של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ובשיתוף עם עיריית חיפה שתרמה את בית נגלר וכיבוד עשיר לאירוע, מוקד שילובים בעיריית חיפה, בניהולו של בני אקלה ועמותת טנא. משתתפי האירוע ובעיקר הילדים, נהנו גם ממפגש וצילום עם בובת חמודי שסבבה במקום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות